Vad är ditt namn i verkligheten? Ville Andersson
Vad heter du på discord? wazzo#3201
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en väldigt aktiv på servern och har verkligen hittat ett intresse för Unive. Jag har nu spelat varje dag sedan jag blev Medlem. Om jag skulle bli servervakt så skulle min aktivitet höjas då jag vill hjälpa servern så mycket som jag kan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem förut i ungefär 5-6 månader men har råkat lämna servern 1 gång. Så blev medlem på nytt igår. Detta går även att kolla upp tror jag.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man bär ett stort ansvar av vad dom händer på servern. Det främsta handlar om att göra det enklare för staff teamat att göra sina uppgifter. Man ska även kunna utföra sitt jobb profesionellt. Man ska föregå med gott exempel till alla andra spelare och visa framfötterna. Målet är att hålla kolla på omgivningen. Det har som uppgift att vara en vakt och övervaka andra spelare som bryter mot regler ig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Mitt största hobby i livet är att hjälpa andra och at underlätta för andra så dom får det så bra som möjligt. Jag tycker denna server har en väldigt bra spelarbas och ett härligt community. Därför väljer jag att hjälpa denna servern för de förtjänar de. Vill kunna göra mitt yttersta för att den ska lyckas och att jag vill underlätta för alla andra staffs som har andra uppgifter. Detta leder servern till ett stort +
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Så korruption och abuse är kortfattat. Att man använder sin makt eller position för sitt eller andras bästa. Exempel på detta kan vara att man ser sin kompis lalla men man väljer att ej säga åt han eller kicka honom. Istället så hjälper man till och om han skulle dö så ressar man kanske han. Alltså är korruption när man använder sin makt som man har för att man själv ska vinna på det. Så om man är en korrupt servervakt så kickar man t.ex folk i scenarion för att vinna dom eller ressar sig själv när man dött i en stormning. Detta är inte rätt eller okej och ska ej hända någonsin.
Vad heter du på discord? wazzo#3201
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är en väldigt aktiv på servern och har verkligen hittat ett intresse för Unive. Jag har nu spelat varje dag sedan jag blev Medlem. Om jag skulle bli servervakt så skulle min aktivitet höjas då jag vill hjälpa servern så mycket som jag kan.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem förut i ungefär 5-6 månader men har råkat lämna servern 1 gång. Så blev medlem på nytt igår. Detta går även att kolla upp tror jag.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har aldrig blivit bannad.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man bär ett stort ansvar av vad dom händer på servern. Det främsta handlar om att göra det enklare för staff teamat att göra sina uppgifter. Man ska även kunna utföra sitt jobb profesionellt. Man ska föregå med gott exempel till alla andra spelare och visa framfötterna. Målet är att hålla kolla på omgivningen. Det har som uppgift att vara en vakt och övervaka andra spelare som bryter mot regler ig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Mitt största hobby i livet är att hjälpa andra och at underlätta för andra så dom får det så bra som möjligt. Jag tycker denna server har en väldigt bra spelarbas och ett härligt community. Därför väljer jag att hjälpa denna servern för de förtjänar de. Vill kunna göra mitt yttersta för att den ska lyckas och att jag vill underlätta för alla andra staffs som har andra uppgifter. Detta leder servern till ett stort +
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Så korruption och abuse är kortfattat. Att man använder sin makt eller position för sitt eller andras bästa. Exempel på detta kan vara att man ser sin kompis lalla men man väljer att ej säga åt han eller kicka honom. Istället så hjälper man till och om han skulle dö så ressar man kanske han. Alltså är korruption när man använder sin makt som man har för att man själv ska vinna på det. Så om man är en korrupt servervakt så kickar man t.ex folk i scenarion för att vinna dom eller ressar sig själv när man dött i en stormning. Detta är inte rätt eller okej och ska ej hända någonsin.