Nekad way2lavish | Beslut Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
16
Ditt discord namn: way2lavish

Ditt Hex-ID: steam:110000142d2b900

Vad för typ av beslut gäller det? Servervakt ban

Vem/vilka tog beslutet? Raxy

Varför tror du själv att beslutet togs? för jag "hetsa i ooc" , blev bannad så det blev indragen

Hur är beslutet felaktigt? iannan jag blev bannad så höll jag på att gå runt i fängelset som polis så inget slagsmål hände och sedan så kommer nån upp till mig och säger att han e advokat och att polisen tog in han för inget, sedan så ville jag gå upp till taket så jag går till trappsteget och skulle gå upp sen kommer han in där han inte får så jag säger gå ut nu du får inte vara här så sedan gör han"/me tar kriminalvården nycklar" sen säger jag ig varför tar du på mig vad gör du han säger jag tar dina nycklar sen så skriver han i ooc "du måste ge de" jag skriver "nej idiot" sedan så fortsätter jag och säga ut nu medans jag håller i dörren så han kan gå ut efter så bannar han mig för hets i ooc, i mitten av ett scenario.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/k95K3NQRUTHgCxEXd?invite=cr-MSxjTTcsMjkyMTEwMTk3 för o göra det tydligt han bannar under scenario och rpar på nycklar.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Det är hets ooc, även om det är den milda sorten. Ban som sv innebär alltid indragen servervakt.

Din överklagan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka