Nekad way2lavish | Ban Överklagan [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish

Icke Medlem
Meddelanden
91
Reaction score
16
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fullpeice/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d2b900

Vad är din discord tagg? way2lavish

Vem var det som bannade dig? EMINSWE

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-24 152140.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag failrp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var parkerad vid en grabb och sen hoppa han ut och sköt min vän sen när han kollade bort och inte såg mig så tog jag ut mitt vapen och sköt han men jag ramla för han träffa mig i benet, sedan så riktar han och säger upp upp upp men jag kan inte för han ben döda mig så jag säger "JAG HAR ONT I BENET JAG KAN INTE", som om jag är rädd o sånt sen kommer andra grabbar och jag hoppar in i deras bil för jag känner några från kartellen som bossen och dom som kan var med i kartellen sedan så säger jag kör tillbaks till mig vän som var död och dom kör tillbaks på vägen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var lite felaktigt för jag tog ut mitt vapen när han kollade bort och det får man göra det är inte fearrp, sedan så lät jag samma ålder som min karaktär när jag hade ont jag jag skrek aj och sånt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig av mina bans på ett bra sätt med att inte göra om det jag har gjort innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske för jag råkade låta yngre för 2 minuter för jag var stressad men jag tycker inte att jag gjorde failrp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att kanske tänka lite tydligare innan jag för något

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka