Accepterad Way | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Way

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? wayondt

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Mina karakär heter Edde talil och är 24 år gammal. Han föddes i Gottsunda utanför Uppsala och var väldigt aktiv på gatorna som ung och det blev mer och mer som en livsstil ju äldre han blev. Hans pappa dog när han var ung i en skottlossning då han också var involverad i organiserad kriminalitet och var en högt uppsatt person i ett kriminelt nätverk. Efter hans pappas död så blev han säker på att han skulle ge tillbaka på dom som dödade hans pappa. Då började han inte bry sig om straff eller konsekvenser av det han gjorde och fick mycket sammhällstjänst som ung i sina tonnår när han fyllde 18 så fick han ett fängelse straff på 1 år och 7 månader på grund av ett vapenbrott där han hade en automat karbin i sitt besittning. Efter han hade suttit av sitt straff så flyttade han ut på landet och började studera och vände sig till religion. Då han började läsa bibeln och följa jesus ord så ville han också leva lagligt och säkert. Han vände sitt liv och märkte att hans pappa inte skulle vilja att han levde som han gjorde och att han skulle ha ett bra och lagligt liv utan att behöva riskera sitt liv för att tjäna lite pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med en Rolig och Seriös rp och en härlig miljö för dom andra spelarna och kommer försöka göra edt så jämnsidigt som möjligt i olika scenarion och stunder. jag är också väldigt engagerad i att det ska gå rätt och inte vara massor med lall eller oseriöst spel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela för att andra sidan ska vinna så att båda parter spelar för sin motsåndare ungefär. som i ett kriminelt scenario om det är gäng krig eller liknande och det är 3 mot 3 så kommer båda parter göra så att det är så jämnt som möjligt då båda parter kommer spela för motståndarens fördel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ingen metagaming- att man inte får ta information som man inte skulle kunnat få i spelet och använda i spelet, t.ex om någon är kidnappad och dom har tagit allting så ska jag inte kunna veta vart dom är och att personen i fråga ens är kidnappad. Powergaming- att man spelar för makt, kraft och pengar och inte för roleplayens skull.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka