Nekad Waxo | Medlem ansökning [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Waxo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198287624160

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? Jonte#1958

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Albin Karlsson och jag är 25 år gammal, min uppväxt har varit bra , och blivit väluppfostrad av mina föräldrar så är en mogen man. Jag kom men i en klass som inte var riktigt på min nivå, i 6an så var jag alltid före alla i matteboken och jag var även den eleven som läraren frågade på genomgångar och var otroligt duktig i skolans värld. Jag var duktig för en anledning, jag hade en dröm! Om att få vara på ett sjukhus och ta hand om människor som mår dåligt och se skillnad från att dom kommer inte akut och behöver akut hjälp och att se dom på benen och ett leende efter. Att rädda individer samt familjer. Sen mot gymnasiet så valde jag vård och omsorgsprogrammet i Karlshamn (Blekinge län). Sen så gick jag ut gymnasiet och börja plugga vidare som läkare och även Ambulansförare. Ambulans är något jag tycker är kul! Det är som att jobba som ett äventyr! Varje dag händer något nytt liksom. Jag slängde mig ut i sjukvårds arbetslivet och brinner för yrket. Har även koll på med ekonomi så har koll på hur man tar hand om en företags kassa, och har erfarenhet av att vara högre uppsatt inom yrket.
Jag har även en familj, Min fru heter Tuva och mina barn Signe och Lowa. Har bra kontakt med alla och älskar hela familjen något enormt mycket! Jag och min fru Tuva ska alldeles strax gifta oss!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag en glad kille och väldigt social, jag är väldigt efaren då jag har runt 700 timmar på rp. Är alltid ute efter att spela så att det blir roligt för båda partner i rpn. (med mig och den jag rpa med)

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har letat server som är seriös med en bra spelarbas och en mogen rp, och jag känner att denna server lever upp till mina förväntningar.

Hur hittade du Unive? Via twitch då jag sett vissa som streamat på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att börja inom ett yrke och jobba mig uppåt inom branschen, försöker alltid att vara trevlig och social. jag kommer starta olika relationer med folk-

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska kunna känna mig säker på min arbetsplats och kunna vara mig själv.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej då jag leter en server nu
 
Tillbaka
Top