Nekad wavyyousef | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

way2lavish V2

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fullpeice200/

Ditt Hex-ID: steam:110000142d2b900

Vad är din discord tagg? way2lavish

Vem var det som bannade dig? thephilip320

Bild på banmeddelande: imasadasdasdge (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig för att jag använde fusk eller otillåtna program. Jag visste redan innan jag loggade in att detta var emot reglerna och jag förstår att staff inte kan se mellan fingrarna när det gäller sånt här. Även om jag själv inte hade någon plan på att skada någon annan spelare eller förstöra någon RP situation så är det fortfarande ett stort regelbrott. Reglerna finns för att alla ska spela på samma villkor och om staff börjar göra undantag så fungerar inte servern längre. Jag skyller inte på någon annan och jag försöker inte hitta ursäkter. Det var mitt eget val att använda otillåtna program och jag visste vilka risker som fanns. Jag förstår varför staff tog beslutet och jag accepterar att bannen lades.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad loggade jag in på servern med de otillåtna programmen igång. Jag var inne på servern under en kort stund och testade lite saker men jag deltog inte i någon RP alls. Jag pratade inte med andra spelare på ett sätt som påverkade RP och jag var inte inblandad i någon situation. Jag var inte kriminell och inte med i någon fraktion och hade ingen möjlighet att slå döda råna eller skada någon annan spelare. Jag var helt ensam och gjorde ingenting som påverkade någon annan. Ingen annan spelare märkte ens av mig. Kort efter att jag loggat in så fick jag bannen och då förstod jag direkt vad som hade hänt. Jag insåg att anticheatet hade upptäckt det och jag blev inte chockad. Jag försökte inte gömma något jag försökte inte logga ut snabbt eller ta bort något. Jag accepterade direkt att detta var mitt eget fel och att konsekvensen kom som den skulle.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan det var helt och hållet jag som gjorde fel. Jag bröt mot reglerna genom att använda otillåtna program och det spelar ingen roll om ingen annan blev påverkad. Reglerna gäller oavsett situation och oavsett anledning. Jag förstår att staff måste vara konsekventa annars tappar reglerna sitt värde. Jag anser inte att staff gjorde något fel och jag accepterar bannen fullt ut utan att ifrågasätta beslutet.

Ifall du har blivit bannad här tidigare berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit permbannad tidigare på servern. Det handlade om att jag inte ville säga vad min kompis hette på discord eftersom han var staff och jag försökte skydda honom. Då tänkte jag inte klart och jag fokuserade mer på att skydda min kompis än att följa reglerna. Jag kände mig frustrerad och tyckte att bannen var orättvis. Nu i efterhand förstår jag att det inte handlade om personligt hat utan om regler och samarbete med staff. Jag har lärt mig att det alltid blir värre om man inte är ärlig och om man inte samarbetar. Staff gör sitt jobb och om man motarbetar dem så leder det bara till större problem för en själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra allt annorlunda från början. Jag borde aldrig ha laddat ner eller använt några otillåtna program alls. Det spelar ingen roll om det var för att testa kolla eller av nyfikenhet. Jag borde ha tänkt längre än stunden och förstått att det inte är värt det. Om jag verkligen ville spela på servern och vara en del av communityn så borde jag ha följt reglerna från första början. Jag kunde ha valt att spela helt legit eller att inte spela alls. Valet jag gjorde var fel och det är något jag ångrar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket efter denna ban. Jag har lärt mig att fusk aldrig är värt det oavsett anledning. Det skadar förtroendet mellan spelare och server även om ingen blir direkt påverkad. Det påverkar hur staff ser på en och hur communityn fungerar. Jag har också lärt mig att regler finns av en anledning och att de måste följas även om man inte alltid håller med. Jag har fått mer respekt för staff och för det arbete de lägger ner på servern varje dag. Jag har också lärt mig att ta ansvar för mina handlingar istället för att bortförklara dem.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiskt neka den? Ja jag förstår det fullt ut och jag accepterar det. Jag respekterar staffens beslut oavsett vad det blir. Jag vill inte kräva något eller tycka synd om mig själv. Jag vill bara visa att jag tar ansvar för det jag gjort och att jag har tänkt igenom mina handlingar. Om jag någon gång får en ny chans så kommer jag spela helt regelrätt följa alla regler och visa respekt mot både staff och community. Jag vill visa att jag kan förändras och göra rätt för mig.

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din
kan nu om nie snabba

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka