Accepterad watan2018w | Ansökan till Forum Mod [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

watan2018w

Icke Medlem
Meddelanden
906
Reaction score
-7
Vad är ditt namn i verkligheten? mohammed

Vad heter du på discord? watan2018w

Ange ditt födelsedatum 24 April 2007

Vad är det som får dig att söka till Forum Mod? Det som fick mig att ansöka till forum mod är att jag är en ganska aktiv person och gillar att underlätta för staff teamet så tänkte bli forum mod och ta hand om forumet, istället för att staff ska ta sin tid i forumet så kan jag som forum mod göra det istället och då har vi mer aktiva staffs som håller koll på spelarna samt reports, det gör allt bättre samt utvecklar rpn mer då staffs har tid att specca istället.

Är det viktigt att en tråd är i rätt kategori? Ja det är viktigt eftersom ifall det skulle ske något misstag så kan man bara gå in i rätt kategori och hitta den men om den ligger fel så blir dett ett problem att hitta och det är slöseri på tid.

Får en ansökan vara kopierad? Nej en ansökan får inte vara kopierad, är den kopierad så ska den vara NEKAD för plagiat.

Finns det något du tycker som brister gällande forumsarbetet som du vill förändra? Nej tycker inte det.

Beskriv hur forumet skulle se ut om du fick helt som du ville Tycker att detta forum ser ganska bra ut, man hittar allt och lätt för nya personer som ksk ansöker om medlemskap att hitta.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är väldigt aktiv person och tror att dom flesta vet om det, är aktiv varje dag

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas man drivs framåt och kommer in i staff teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka