WasylStröm
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198338343226/
Vad är ditt namn i verkligheten? Wasyl
Vad är ditt discord namn? WasylStröm
Vad är ditt födelsedatum? 19 December 1997
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Wasyl Ström" och är född år 1980 (41) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men jag kan vara arg som ett monster. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 3 år i en hemsk skottlossning i Serbien och dem är begravda där. Redan från början när jag var typ 11/12 år kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot, jag hade det väldig tufft men jag hittade några vänner som vissade det kriminela världen för mig och hjälpte mig överleva och lära mig bli "ensam varg". Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor, jag började hålla på med knark redan då som 13 åring. Det blev värre varje dag från knark till vapen säljare och sen som torped. Nu när jag är 41 år jag tänker mycket och gör planeringar för rån, det är vad jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker för att gå in till det kriminella som ett gäng. Polisen kommer få det väldigt tufft får vi är yrkes kriminella med mycket ernfarenheter om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi håller på med och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar och vara ett stort huvud i detta stad.
Varför ska just du bli whitelistad? jag har spelat(RP ad) på 2 servers tills idag sammanlagd 1år, båda av serverna var Serbiska och jag tycker att jag har ett bra koll på hu man gör RP och kan mycket av reglerna och kan rolepleya på ett roligt och spännande sätt eftersom jag som person är ganska roligt in RL, men hag kan göra också spännande scenarios. Jag hade varit väldig tacksamt om jag blir godkänd!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har aldrig spelat på ett Svensk server men vad jag kunde se och höra hur servern är skapad och se alla scripts ni har och hur hella personalen samt alla spelare beteer sig jag tycker att det är den bästa server jag har hittat tills idag! Men självkart också för att kunna utväckla min RP och min nivå!
Hur hittade du Unive? jag såg den på FiveM som topp rankad och en vän till mig rekomenderade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att utväckla min RP och att ha underbara minnesstunder
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på Panama RP och Vortex (icke Svenska) men just nu bara på Unive
Vad är ditt namn i verkligheten? Wasyl
Vad är ditt discord namn? WasylStröm
Vad är ditt födelsedatum? 19 December 1997
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter "Wasyl Ström" och är född år 1980 (41) år. Jag är snäll och trevlig till mina vänner men jag kan vara arg som ett monster. Båda minna föräldrar dog redan när jag var 3 år i en hemsk skottlossning i Serbien och dem är begravda där. Redan från början när jag var typ 11/12 år kunde man börja se vilket håll jag var påväg mot, jag hade det väldig tufft men jag hittade några vänner som vissade det kriminela världen för mig och hjälpte mig överleva och lära mig bli "ensam varg". Jag började lära känna kriminella vänner i den trakten jag bor, jag började hålla på med knark redan då som 13 åring. Det blev värre varje dag från knark till vapen säljare och sen som torped. Nu när jag är 41 år jag tänker mycket och gör planeringar för rån, det är vad jag och mina vänner tänker göra om vi får vår whitelist och sedan söker för att gå in till det kriminella som ett gäng. Polisen kommer få det väldigt tufft får vi är yrkes kriminella med mycket ernfarenheter om man får säga så. Vi har gjort det hela våra liv vi vet vad vi håller på med och hur det går till. Mina intressen är att göra pengar och vara ett stort huvud i detta stad.
Varför ska just du bli whitelistad? jag har spelat(RP ad) på 2 servers tills idag sammanlagd 1år, båda av serverna var Serbiska och jag tycker att jag har ett bra koll på hu man gör RP och kan mycket av reglerna och kan rolepleya på ett roligt och spännande sätt eftersom jag som person är ganska roligt in RL, men hag kan göra också spännande scenarios. Jag hade varit väldig tacksamt om jag blir godkänd!
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har aldrig spelat på ett Svensk server men vad jag kunde se och höra hur servern är skapad och se alla scripts ni har och hur hella personalen samt alla spelare beteer sig jag tycker att det är den bästa server jag har hittat tills idag! Men självkart också för att kunna utväckla min RP och min nivå!
Hur hittade du Unive? jag såg den på FiveM som topp rankad och en vän till mig rekomenderade den
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul och att utväckla min RP och att ha underbara minnesstunder
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat på Panama RP och Vortex (icke Svenska) men just nu bara på Unive