Nekad Waox 420 | Ban överklagan (weed langaren)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Waox 420

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/waoxhere/

Ditt Hex-ID: 110000116d8cf19

Vad är din discord tagg? waox#2169

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? Permanent.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från discorden.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag är bannad från discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle på en whitelist intervju och såg att jag inte hade servern på discord så jag frågade om jag kunde få en invite och då stod de att jag var bannad. Men jag tänkte inte så mycket på det och blev bannad så jag gjorde en överklagan och blev godkänd. spelade runt 6 timmar sen körde jag en comp och var sugen på o spela lite unive och då stod de att jag var perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har gjort fel som är bannad från discorden och jag tycker det är så sjukt tråkigt att vara permbannad från både discorden och servern men men. Jag vet inte varför jag är bannad från discorden vilket jag tycker är konstigt då jag frågat över 8 mods varför och de har inget svar utan att jag måste få tag på philip quirkz eller retarden och de har inte svarat på flera dagar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming suntförnuft osv men jag har lärt min läxa från dem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda helt ärligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej inte direkt men jag hoppas verkligen på unban iallafall på servern då jag verkligen älskar unive och att jag nu inte kommer kunna spela med mina vänner.

Har du läst våra regler? Ja

Om ni vill prata discord waox#2169 snälla jag ber er jag vill jätte gärna spela med mina vänner <3333

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka