Accepterad walvin1224 | Medlem ansökning [ZapeValle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

walvin1224

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Wallin

Vad är ditt discord namn? alemannen123

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2007

Berätta om din karaktär. Johan Korbson heter min karaktär han är född 2001-01-06, han gillar att jobba hårt och utvecka sig inom sina områden han är bra på.
Han har alltid velat bli polis sen han var 10 år. Anledningen till det här är för att hans far var polis och han såg upp så mycket till hans far så han ville själv bli polis även om han förstår att det kan vara ett farligt yrke. Hans mamma var en ganska normal mor. Hon lagade mat och städade huset och brydde sig väldigt mycket om Johan. Hon gjorde allt för han. Men nu är båda hans föräldrar döda och han försöker klara av sitt mål vilket är att bli polis. Johan är en ganska glad person han är bara trevlig så länge inte någon har sagt något om hans far.
Johan gillar att fisk och köra runt med sina bilar. Han har även intresse av att meka med bilar. Han gillar också att gå runt på stan och prata med vänner och sånt. Johan gillar även at spela spel som Overwatch när han var 16 år var han en av de bästa på Overwatch och blev erbjuden kontrakt för 10 000 kr för att vara med och spela med ett lag en match under sommaren. Men han nekkade för han ville inte ha en framtid där han bara spelade han ville bli polsi som faktiskt gjorde något för samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp. Ökad arbetskraft på arbetsmarknaden. Jag kan också bidra med roliga och spännande händelser. Jag är bra på att anpassa min karaktär till dens personligheter. Jag har rpat i cirka 1 år nu.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det ska också vara roligt för motpartern/motpareterna. Så alltså ska alltså ge de en chans och vinna och inte agera emot reglerna för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. Vdm/veichal deatch match rdm alltså dödar någon med ett fordon / radom deatch match alltså dödar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har varit medlem på den här servern innan i cirka 6-7 månader och varit men sagt på vation i 3 månader.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka