Nekad Wallahi | Whitelist ansökning [Minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wallahi

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ItsNilsson/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? Masken#3502

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Mohamed han är 25 år gammal och kommer nu från staden North lions. Han har väldigt speciell karaktär som sticker ut i mängden då alla vet vem Ali är eftersom att han är en väldigt social karaktär, som är sig själv och skiter i vad andra säger och gör det han tycker känns smart men då han inte är så smart så kan han göra lite dumma val i livet. Han springer mest runt och är social och skiter i pengar bara han har roligt med sina vänner. Han har även ganska svårt att skaffa vänner då alla hatar på han för att han är väldigt speciell men han gör ändå sitt bästa att skaffa nya vänner. Han kommer att ha en vän när han kommer in och det är Wiggo Jonsson och dom har varit vänner väldigt länge och båda kommer från north lions. Ali är en laglig karaktär som kommer att söka jobb på bilfirman, mekonomen eller bennys då han gillar att jobba med bilar och har alltid gjort det i alla städer han har varit i. Samt kommer han vara vaken väldigt ofta samt göra folk glada.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer vara en seriös och aktiv spelare som kommer försöka göra roliga senarion för båda parter. i ett senario så vill jag att alla känner att dom är nöjda efter ett senario och inte känner att det vart tråkigt för att man bara rpade för att vinna utan att man ska rpa för senariot och hällre förlora ett senario än att det ska bli ett kort och tråkigt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill hitta en rolig och bra server med stor spelar bas.

Hur hittade du Multistaden? Vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka