- Meddelanden
- 49
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie
Vad heter du på discord? Wakez#7940
Ange ditt födelsedatum 2007 27 September 2022
Beskriv din dagliga aktivitet. Hej. Jag går i skolan förutom måndagar då jag har special cheama men då på dom måndagarna så brukar jag spela här. Och då när det inte är så många staffas inne så kan jag ressa dom dva bilar osv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem här sen 2020 Men jag började på en annan server under 2021 men sen nu är det snart 2023 och jag har kommit tillbaka nu IGEN OCH DET ÄR DET BESTA BESLUTET JAG HAR TAGIT PÅ LÄNGE
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har en uppgift att hålla alla lallare borta från server t,ex kicka eller om det är lite grövre så svbanna folk som har t,ex hets på torget eller typ snor bilar på torget. Dom har även en uppgift som att att kicka dom när dom har gjort fel och svbanna vid större problem!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här för att jag vill underlätta för alla staffs som är här på unive. Jag har själv blivit RDMAD samt VDMAD ett fler tal gånger med dom har verkan blivit kickade eller bannade har tagit det med staffs alla gånger med de har inte sett de som ett större problem. Ifall jag blir RDMAD så börjar jag med att kicka dom om dom skulle göra samma sak en gång till så skulle jag att svbanna dom, men det finns tillfällen där man ska banna diräkt t,ex ifall nån medlem på unive går till polisstationen och slår polisen då är min uppgift att svbanna och sedan ta det är med en högre staff som kan anse om dom vill höja bannen. Ifall det är för många bilar vid ett specel plats kankse 20 till 30 bilar och ingen sitter i dom skulle jag dva dom. Jag vill helt enkelt vara servervakt här för att göra Unive Roleplay till en tryggare plats för dom seriösa spelarna här!
TILLÄG
Lite enkla commandon
/noclip
/revive
/spectate
/sc
/announce
/kick
/Svban
/frezze
/tpm
/specoff
/addkey
/bring
/toggleid
/Togglename
/who
/reportlist
/dv
/unfreez
/m
/skin
/setjob
/Goto
/sqlunban du tar bort någons avstängning!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo t,ex att använa /togglename eller /toggleid under scenario som man är med i. Det kan även va att ressa folk man känner i scenario även sig själv. Man kan dva bilar som folk använder detta är då korruption och abuse.
Vad heter du på discord? Wakez#7940
Ange ditt födelsedatum 2007 27 September 2022
Beskriv din dagliga aktivitet. Hej. Jag går i skolan förutom måndagar då jag har special cheama men då på dom måndagarna så brukar jag spela här. Och då när det inte är så många staffas inne så kan jag ressa dom dva bilar osv.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem här sen 2020 Men jag började på en annan server under 2021 men sen nu är det snart 2023 och jag har kommit tillbaka nu IGEN OCH DET ÄR DET BESTA BESLUTET JAG HAR TAGIT PÅ LÄNGE
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Inga.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Dom har en uppgift att hålla alla lallare borta från server t,ex kicka eller om det är lite grövre så svbanna folk som har t,ex hets på torget eller typ snor bilar på torget. Dom har även en uppgift som att att kicka dom när dom har gjort fel och svbanna vid större problem!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt här för att jag vill underlätta för alla staffs som är här på unive. Jag har själv blivit RDMAD samt VDMAD ett fler tal gånger med dom har verkan blivit kickade eller bannade har tagit det med staffs alla gånger med de har inte sett de som ett större problem. Ifall jag blir RDMAD så börjar jag med att kicka dom om dom skulle göra samma sak en gång till så skulle jag att svbanna dom, men det finns tillfällen där man ska banna diräkt t,ex ifall nån medlem på unive går till polisstationen och slår polisen då är min uppgift att svbanna och sedan ta det är med en högre staff som kan anse om dom vill höja bannen. Ifall det är för många bilar vid ett specel plats kankse 20 till 30 bilar och ingen sitter i dom skulle jag dva dom. Jag vill helt enkelt vara servervakt här för att göra Unive Roleplay till en tryggare plats för dom seriösa spelarna här!
TILLÄG
Lite enkla commandon
/noclip
/revive
/spectate
/sc
/announce
/kick
/Svban
/frezze
/tpm
/specoff
/addkey
/bring
/toggleid
/Togglename
/who
/reportlist
/dv
/unfreez
/m
/skin
/setjob
/Goto
/sqlunban du tar bort någons avstängning!
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jo t,ex att använa /togglename eller /toggleid under scenario som man är med i. Det kan även va att ressa folk man känner i scenario även sig själv. Man kan dva bilar som folk använder detta är då korruption och abuse.
Senast ändrad: