- Meddelanden
- 433
- Reaction score
- 72
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin
Vad heter du på discord? waguchampangemode#4787
Ange ditt födelsedatum 2007 04 10
Beskriv din dagliga aktivitet. från 15.00 till 23:00 varje dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader nu senaste gången. men totalt 2 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
tror jag har 17 scrioten nere när jag gör överklagan så vet inte
Har du tidigare varit blacklistad? nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. som en servervakt har du ansvar att hjälpa till med små uppgifter på unive, du ska thx vara en bra förebild för alla nya spelare samt sv banna personer som gör regelbrott, ifall serven laggar mycket och en anledning är mycket bilar som ligger o skrotar vid väg kanten kan man dva dom för att underlätta för servens prestanda. Man ska vara en god förebild för icke medlemmar och vissa hur en bra rp sida ska se ut hos unive. man ska vara en förebild som ska vissa vad som är rätt och fel, samt underlätta för staffsen när det gäller små regelbrott eller förklaringar inom rpn. Även svara på icke medlemmars pm ifall dom har frågor om serven eller andra saker, Som servervakt ska du inte leta fel hos spelare du ska rpa vanligt och när någon gör regelbrott ska man ingripa med ban eller kick beroende på sitvation, Visa att man är en bra spelare och göra rätt på unive. även att om folk är medvetna om att det finns servervakter så vet folk att det finns en form av staff i närheten vilket då gör att folk följer reglerna och inte lallar samt följer reglerna
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har varit i träsket när man rpar dåligt och eftersom detta är så vill jag vissa att man kan bättra sig och bli en bra förebild för unive. jag vill hjälpa personerna som var på min plats när jag var en katastrof rpare men har nu lärt mig hur man rpar och jag har bra koll på hur man gör för att lära folk vad som är rätt och fel. Jag vill bidra till unive och känner att det är ett bra sätt att vissa sin uppskattning. Även så har jag på senaste tiden utvecklat min rp och blivit en bättre rpare och därför vill jag bli en servervakt, har totalt massor med bans men dessa var länge sedan har nu senaste halv året fått väldigt få och det är för jag har förstått hur rpn fungerar och känner att jag nu passar som rollen då jag förstår på ett bra sätt hur rpn ska utföras
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att du revvar under senario. bannar folk som inte gör regelbrott använder sina perms till sin egna fördel. följer inte reglerna abusar rollen. revvar kickar folk för att inte dom ska vara delaktiga i senarion osv osv. finns massor sätt som jag känner att jag har koll på
Vad heter du på discord? waguchampangemode#4787
Ange ditt födelsedatum 2007 04 10
Beskriv din dagliga aktivitet. från 15.00 till 23:00 varje dag
Hur länge har du varit medlem på Unive? 6 månader nu senaste gången. men totalt 2 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild)
tror jag har 17 scrioten nere när jag gör överklagan så vet inte
Har du tidigare varit blacklistad? nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. som en servervakt har du ansvar att hjälpa till med små uppgifter på unive, du ska thx vara en bra förebild för alla nya spelare samt sv banna personer som gör regelbrott, ifall serven laggar mycket och en anledning är mycket bilar som ligger o skrotar vid väg kanten kan man dva dom för att underlätta för servens prestanda. Man ska vara en god förebild för icke medlemmar och vissa hur en bra rp sida ska se ut hos unive. man ska vara en förebild som ska vissa vad som är rätt och fel, samt underlätta för staffsen när det gäller små regelbrott eller förklaringar inom rpn. Även svara på icke medlemmars pm ifall dom har frågor om serven eller andra saker, Som servervakt ska du inte leta fel hos spelare du ska rpa vanligt och när någon gör regelbrott ska man ingripa med ban eller kick beroende på sitvation, Visa att man är en bra spelare och göra rätt på unive. även att om folk är medvetna om att det finns servervakter så vet folk att det finns en form av staff i närheten vilket då gör att folk följer reglerna och inte lallar samt följer reglerna
Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har varit i träsket när man rpar dåligt och eftersom detta är så vill jag vissa att man kan bättra sig och bli en bra förebild för unive. jag vill hjälpa personerna som var på min plats när jag var en katastrof rpare men har nu lärt mig hur man rpar och jag har bra koll på hur man gör för att lära folk vad som är rätt och fel. Jag vill bidra till unive och känner att det är ett bra sätt att vissa sin uppskattning. Även så har jag på senaste tiden utvecklat min rp och blivit en bättre rpare och därför vill jag bli en servervakt, har totalt massor med bans men dessa var länge sedan har nu senaste halv året fått väldigt få och det är för jag har förstått hur rpn fungerar och känner att jag nu passar som rollen då jag förstår på ett bra sätt hur rpn ska utföras
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att du revvar under senario. bannar folk som inte gör regelbrott använder sina perms till sin egna fördel. följer inte reglerna abusar rollen. revvar kickar folk för att inte dom ska vara delaktiga i senarion osv osv. finns massor sätt som jag känner att jag har koll på
Senast ändrad: