Nekad W11zsty | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

W11zsty

Icke Medlem
Meddelanden
53
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199507626188/

Ditt Hex-ID: 11000015c3ad8cc

Vad är din discord tagg? W11zsty

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pbann unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej jag ska gå rakt på sak för jag orkar verkligen och kan ej ljuga för dig mer philip för det blir bara värre för mig! jag VET att du bannade mig och blackade mig för jag skämmde ut mig totalt genom att ta emot inspawnade vapen. jag vet helt ärligt nt vad jag höll på med det var jävligt dumt och jag menar de verkligen jag gjorde bort mig och fick ta konsekvenserna absolut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var vid torget hade precis kommit ig jag sitter då i staff dcn när en grabb från blancos ringer mig i pm och då frågade jag var han hade att säga, då sa han vart edu ig , då sa jag att du får ringa mig ingame elle något för att de nt skulle bli meta. han ringer då upp mig ingame och säger att jag ska komma till det garaget vid brandstationen typ. jag åker dit och när ja kmr fram säger han att jag ska få vapen, jag undrar ju såklart vrf han ska ge mej vapen lixom. han säger då "hugge är tbx" och då sa jag nej först för jag vet att vapnena han skulle ge mig var inspawnade, dum som jag är tar jag emot nåra stycken av hans vapen då som han fått av den moddaren, ja igen dum som jag är lägger jag dom i min stashbil, tänker inte mer på det lixom de var typ 4/5 vapen lixom jag skriver då i ooc att jag ska göra staff arbete, sedan noclipar jag därifrån för att ställa mig vid flygplatsen så jag kunde ta lite reports innan jag skulle sova lixom, sen så ringer denna hugge då (moddaren) jag svarar o frågar vad de är för jag var ej på humör jag ville gö staffarbete lixom, då säger han kom till vingården så fåru min import bil, jag trodde ju att han skulle ge mig hans import då jag aldrig haft en så jag blev ju självklart intresserad, och då skrev jag till han i pm och sa "äru inne med någon modmeny nu så kmr jag att pbanna dib och meddela philip" då säger han ju såklart nej, jag vet ej hur dum jag va som trodde på det, men iaf vid vingården är han så´jag tar min gängbikl och åker dit, (vill tillägga att jag var med yakuza den tiden) så ni ej tror att jag är på andras gängområden för dålig rp, han står där och börjar spawna in massa sånna (ZLR SPECIAL) en vit auto shotgun. och ja jag säger de igen cp som jag är tar jag emot dessa 3 shotguns tror jag det va och lägger dom i min bil, och jag ska vara ärlig med dig philip kommer inte ljuga ett skit för dig i denna ban överklagan. men jag vet faktist inte vad jag höll på med jag tänkte ej rakt och jag använde int min hjärna när jag tog emot inspawnade vapen. och jag ber så hemskt mycket om ursäkt som sagt får jag ju skylla mig själv om du aldrig unbannar mig, och det är ju eftersom du vet att jag har tagit emot vapen men jag sitter och ljuger för dig rätt upp i nyllet vilket är mitt fel, ingen annans. men jag ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt och med tiden jag varit bannad så har jag lärt mig att det är inte värt det oavsett om du vinner på de får vapen pengar bilar, rp handlar inte om det rp handlar om att ha kul. ,men ja jag tyckte det va nice o få feta vapen se lite maffigare ut om du fattar vad jag menar. osen tog jag emot dessa vapen och la dom i min stashbil och sen f8 quitade jag för morsan bad mig stänga av lixom, sen nästa morgon så hade alla unive discords försvunnit. det var precis d som hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tkr själv att den var korrekt de finns inget fel med bannen på något sett alls eftersom jag gjorde bort mig totalt. finns inget fel med bannen lixom. det var mitt egna fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 17ggr och vissa av dem är svbans och nåra andra lixom och jag har lärt mig till 110% av dessa banns jag fått, sen kan man ju nt jämföra dom bannsen med denna men ja det har varit nåra bans lixom och jag har lärt mig utav mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat pbanna killen som moddade vapen jag kunde skrivit till philip direkt. gjort något åt saken istället för o vara så jävla dum o ta emot inspawnade vapen för att jag ville ha vapen. det var skit dumt jag är tvär ledsen över detta jag visste nt vad jag höll på med. jag tänkte absolut nt på att jag skulle bli blacklistad. detta va mer lixom som en impuls grej om du förstår mig philip. jag hade kunnat använda min hjärna för en gångs skull jag hade kunnat göra jävligt mke annorlunda den kvällen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig mycket väldigt mke efter denna bannen. att sånna här saker är inte värt för fem öre, jag fattar vad jag gjort och att jag aldrig ksk kommer få en ny chans jag fattar det. jag står för det jag gjorde och jag vill verkligen bara tbx o visa förändring och förbättring för ja jag är väldigt ledsen över att d blev såhär.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag fattar det, jag vill bara tbx och få en ny chans jage verkligen ledsen över dehär. och jag vill ba kunna bevisa att jag har förändrats vilket jag har jag har tagit en bra paus ifrån rp lixom. jag kör inte fivem om de nt är på unive lixom. jag ber bara om en ny chans philip.

jag menar det verkligen jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag var en idiot och jag lovar att jag har förändrats och att jag ska visa dig det philip

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka