Nekad vvv | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vvv

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199702811523

Ditt Hex-ID: 110000167dd2383

Vad är din discord tagg? www.vildavflex.com

Vem var det som bannade dig? maionais07

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image_2024-08-18_184935146.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag stashade vapen som polis. Jag lootade vapen från kriminella och sedan la dem i min bil, vilket jag förstår är ett stort och allvarligt regelbrott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev taggad av maionais07 och sedan fick ett pm av han där det stod "du har fått indragna roller och p ban för att ha stashat vapen som polis." Efter det, testade jag att gå in och såg att jag var bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktigt, och jag erkänner att jag gjorde fel. Jag förstår att det jag gjorde, att stasha vapen som polis, var ett allvarligt regelbrott. Jag vet inte vad jag tänkte. Jag gjorde ett stort misstag. Jag vill verkligen ha en chans att rätta till det här och visa att jag kan spela och följa reglerna. Om jag får komma tillbaka, lovar jag att inte göra samma misstag igen och att följa reglerna ordentligt. Jag har verkligen fattat hur viktigt det är att följa reglerna och hur mycket det betyder för servern, men även för mig och andra spelare. Jag har varit på Unive sen 2022 och bara blivit bannad 2 gånger. En felaktig anti cheat ban och nu det här. Jag vill visa er att jag inte är en problemspelare och har alltid följt reglerna sen 2022. Jag är en grön spelare. Jag vet inte vad jag tänkte när jag stashade vapen. Jag ber bara om en sista chans. Har alltid följt reglerna och bara blivit bannad 1 gång sen 2022. Jag kommer inte göra om det och jag kommer att följa reglerna. Ifall ni unbannar mig, kommer ni se att jag har lärt mig från min ban. Denna bannen var placerad för över 1 månad sen och jag har tagit lärdom av den.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara blivit felaktigt anti cheat bannad. Jag blev unbannad av 320 efter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte vara en idiot och stasha vapen. Jag skulle ha lagt vapen i polisens beslagförråd.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, alltid följa reglerna och inte vara dum. Mina handlingar har konsekvenser. Jag kommer inte göra om det, ber bara om en sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka