Nekad Vroxy | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vroxy

Icke Medlem
Meddelanden
340
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198976952942/

Ditt Hex-ID: 11000013c996a6e

Vad är din discord tagg? vroxy.1

Vem var det som bannade dig? Aloushi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-21 125852.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade begått ett egelbrott som var riktigt dumt utav mig. Detta kommer inte ske igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vid plockat och skulle plocka koks blad till en person. Jag är då där och plockar som vanligt sedan så kommer några bilar och en person hoppar ut och börjar rikta jag fatta då it om de lalla eller inte då det är ganska många vid plocket som har lallat med att rikta. Men efter en stund så märker jag att han inte lallar och jag tar upp händerna. Sedan när han har tagit allting så går jag mot några andra av hans vänner och försöker prata med det. Och jag tror det var det som klassades som fear rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker inte det var en felaktig ban då jag hade begått ett regelbrott. Som man ska hålla sig till.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad för några jätte stora grejer mest suntförnuft powergaming och failrp. Vilket jag sedan har lärt mig av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta det riktigt seriöst från början och lyssna på vad han sa till mig att göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag absolut

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka