Nekad vplain | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vplain

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Ditt discord namn: vplain

Ditt Hex-ID: 11000016e49de70

Vad för typ av beslut gäller det? två krim varningar ban i 5 dagar

Vem/vilka tog beslutet? col

Varför tror du själv att beslutet togs? Dem ansåg att jag lootade på plats men clipet visar inte hela scenariot. Och detta är ett fel beslut. Tar inte min sida häller.

Hur är beslutet felaktigt? För att Denna person valde springa därifrån vi säkrade hans vapen eftersom han hade vänner som var i området han samarbetade ej. Vi gick ner från taket precis efter och kidnappade han. Man hör också sirener i klippet det gjorde satt vi vart mer stressade och valde att vara på den säkra sidan. Vi kidnappar han och gör ett scenario vi pressar han på pengar sen kommer hans grabbar från ingenstans och dem metagamade men det har ínte med detta att göra. Men det känns skitsurt att få två krim varningar för detta när col inte tar mig i support. Jag vill ju kunna förklara min historia men det får jag tydligen inte. Ett klipp som bara visar när jag lootar det bevisar ju ingenting. Inget bakomliggande i scenariot eller efterliggande på detta klippet. Jag ser inge fel i detta. Irl hade du definitivt säkrat vapnet. Och det känns som att detta går striktare än realismen. Jag vill så gärna in på unive. Tycker två krim varningar och 5 dagars ban är sjukt hårt. Förstår också dig col men tycker bara att det. lev lite fel. samt denna snubbe spelar inte för motpartens vinst i scenario. Ser folk gör sånna grejer hela tiden lootar på plats. det tycker jag är mest realistiskt. yesbox makaveli moez ser inte att dem får åtgärder. medans yesbox gör sådant i sina streams och han blir inte ens bannad. Men det blir jag för jag är bara en vanlig spelare.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://cdn.discordapp.com/attachments/1322965412220244029/1327802448500232274/hej2.mp4?ex=67865e25&is=67850ca5&hm=a5e2520c576f1611345d097d1ff367f1980889cce0e7b4bd22b6ab5677dd0d91&

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka