Nekad VoughtStudio | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VoughtStudio

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Khaled

Vad är ditt discord namn? uncleben7020

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Roberto, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Mogen, självsäker och charmig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karl växte upp i en vanlig familj och lärde sig tidigt att ta ansvar för sig själv. Han är van vid att prata med folk och håller sig oftast lugn även när det blir stressigt. Han har flyttat till staden för att börja om och bygga upp något eget. Målet är att skaffa ett stabilt liv, lära känna folk och låta saker utvecklas naturligt genom RP istället för att stressa fram något.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar lugnt och realistiskt och försöker alltid skapa RP som andra också kan bygga vidare på. Jag gillar dialog-RP och situationer där det finns konsekvenser. Jag anpassar mig efter scenariot och de jag spelar med istället för att bara tänka på mig själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Ibland är det bättre att förlora eller göra misstag om det leder till bättre RP. Det viktiga är att scenariot blir bra och känns rimligt för alla inblandade tänker jag

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, Man får inte använda information som ens karaktär inte fått i RP, till exempel via Discord eller streams.

Powergaming, Man får inte tvinga fram handlingar eller ignorera realism för egen vinning, som att inte rollspela skador efter en olycka. ,

FearRP, Man ska värna om sitt liv och agera realistiskt i hotfulla situationer, till exempel inte springa från flera beväpnade personer.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar RP seriöst men tycker också det ska vara kul. Jag är respektfull mot andra spelare, tar feedback och försöker alltid bidra till bra stämning och långsiktig RP. Jag är snäll sålänge du är snäll.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:Nekad, inte tagit intervju i tid. Lycka till nästa gång! [Ansökan]

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka