Nekad Vonsek2 | Ban överklagan [PN14]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonsek2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Lucasxdxd

Ditt Hex-ID: 11000010ac5e264

Vad är din discord tagg? von#5941

Vem var det som bannade dig? Jag har inget minne av det, då vet var en lång tid sedan.

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? This user has been banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag hamnade i ett argument och sa saker jag inte skall ha sagt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var ett flertal månader sedan jag blev bannad, så jag har inte minne av vad som skedde. De småa detaljerna som jag kommer ihåg var att jag föll in i ett argument med en före (nuvarande ? ) staff medlem och började visa en dålig ton.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, det var mitt fel. Jag skulle inte ha hyst agg mot denna staff medlem. Det var mitt fel att jag inte klev undan när jag började känna mig irriterad. Jag kunde lätt ha undvikit denna konfrontation om jag bara vände på klacken och valde att ignorera detta helt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde lätt ha undvikit denna konfrontation om jag bara vände på klacken och valde att ignorera detta helt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ifall jag någonsin känner mig sur / irriterad i en konversation till nästa gång så kommer jag välja att släppa konversationen och gå och göra något annat så ingen av oss riskerar att tappa temperamentet.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka