Accepterad Vonix | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vonix

Icke Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
57
Användarnamn: Vonix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199034778383/

Vad är din discord tagg? Vonix#7329

Var är du avstängd? FiveM Servern
fel
Vad är du bannad för? För att jag ville ha tillbaka saker som jag hade tappat för länge sen och försökte få tillbaka sakerna... Jag satte mig i support och försökte få tillbaka mina saker och jag vet att det var fel av mig men jag ville bara ha tillbaka min saker... Och den video jag spelade upp var rätt gammal...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet inte kanske för att jag hade ingen anning att det var Permanent ban för det

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej inte vad jag vet

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag inte skulle gjort det men jag hade tråkigt men jag inser att jag har gjort fel men jag ville bara ha tillbaka mina saker för att hade inte råd med nya och jag hade det tråkigt så jag ville bara ha tillbaka sakerna...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa mycket för att jag hade ingen aning alls, men nu vet jag + kommer inte göra om det igen... + det står inte i reglerna så det var därför jag gjorde det men jag hade det tråkigt och jag hade tråkigt och ville bara ha tillbaka sakerna det var därför jag gjorde det men jag vet att jag har gjort fel så nu vet jag... Ber om ursäkt till alla som var med när det hände... Mvh Vonix

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
du va i samma scenario som mig och jag blev unbannad du borde också få en unban lycka till :)

Tycker att det är väldigt dåligt att försöka lura staffs. Men vill prata med dig sen så kan vi kanske lösa det,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka