Nekad Volle | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volle

Välkänd Medlem
Meddelanden
3,259
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Kasper

Ange ditt födelsedatum 23 April 2005

Vad heter du på discord? Volle#6926

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Skoldagar:
Mån: 14.00-22.00
Tis: 14.00-22.00
Ons: 14.00-22.00
Tor: 14.00-22.00
Fre: 14.00-00:00+.
Lör: 12:00-00:00+.
Sön: 14-22:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sammanlagt säkert runt 6+ månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Ifall jag skulle få chansen att bli servervakt skulle jag såklart kicka/banna folk. Jag kommer utföra det som krävs och kommer göra detta väldigt profosionellt. Mitt jobb som servervakt är att jag ska hålla servern så clean som möjligt,få bort alla lallare,folk som inte kan bete dig,folk som inte följer reglerna,samt att dva bilar! Jag kan garantera er att jag kommer underlätta såå sjukt mycket för staff teamet!

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det som får mig till att vilja bli servervakt på just Unive är att jag gillar verkligen att hjälpa till med servrar så att dem får mindre spelare som inte sköter sig med mera. Jag har spelat på unive så pass mycket så jag märker att om jag blir servervakt så kan jag göra en liten skillnad samt underlätta för staffs och det kan innebära att jag får bort spelare som inte alls kan sköta sig ingame,samt personer som inte kan gå efter reglerna och följa dessa. Detta förstör för andra i scenarion och för andra spelare och därför är det viktigt att dessa personer ryker från servern och får lära sig av sina misstag.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med detta genom att få bort alla spelare som inte kan sköta sig osv. Jag kommer göra allt jag kan för att få bort alla dåliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Det är viktigt att alla känner sig trygga på något sätt ingame och inte stöter på massa med lallare hit och dit och det ska jag se till att detta inte ska hända! Sen skulle jag försöka få in nya spelare som kan rpa bra och som har en stor och bra RP nivå så alla känner att det blir kul att RP:a på Unive! Om någon gör något fel så kommer jag såklart komma med åtgärder på personen och förhoppnings lär hen sig av sitt misstag. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara är lämnade för att försöka minska minska server lagg och att det ser så cleant ut som möjligt med mera. Sen så kommer jag såklart göra allt för serverns bästa och att varje spelare känner manad att fortsätta spela och skapa roliga scenarion ingame!

Varför ska just du bli servervakt? Varför just jag ska bli anliten som servervakt måste nog vara för jag är tidigare erfaren support här på Unive så kan alla commands ingame så det kommer gå snabbt med att till exempel få bort all lall på servern,folk som inte följer reglerna samt helt enkelt inte kan sköta sig ingame.
Jag kommer alltid in med rätt samt positiv inställning och därefter så bemöter jag folk med respekt sätt och gör mitt arbete som servervakt snabbt när det behövs!
Jag vill också bli servervakt för att hjälpa och underlätta för hela staff teamet ingame och kunna hjälpa till så mycket som möjligt. Jag kommer bidra med stor positivitet och är aldrig en partisk person,tar aldrig någon sida i ett scenario även ifall det är min bekanta vän eller inte.

Varför vill du bli servervakt? Varför jag vill bli servervakt är för att Unive är Sveriges största rp servrar och det förekommer många lallare,folk som begår regelbrott och som helt enkelt är där där för att förstöra för andra ingame. Dessa vill jag få bort då jag vet att såna förekommer och jag är väldigt trött på såna som inte är där för att ha kul och verkligen rpa utan som är där som jag tidigare nämnt bara där för att förstöra eller bryta mot någon regel.
Därefter gillar jag verkligen att hjälpa till för andra som verkligen behöver hjälp och jag står gärna till och hjälper dessa. Har själv varit staff här på Unive och fördelen är att jag kan snabbt och enkelt bara skriva in commands som behövs vid olika situationer exempelvis vid dv,sv ban,kick eller liknande.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag skulle nog säga att jag har väldigt goda kunskapar när det gäller staff relaterade kommandon. Har som sagt varit tidigare staff här på Unive och har dem lärt mig dem ganska snabbt och hur och när dessa bör användas beroende på situation osv. /sqlban - Du bannar en person /sqlunban - Det kommandot unbannar du en person med! /sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen! /sqlbanoffline - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid! /sqlsearch - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot /kick - Du sparkar personen från servern! /bring - Du tpar en person till dig! /goto - Du tpar dig till en person! /toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet! /freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg! /revive - Du återupptar personens liv! /giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern! Staff relaterade kommandon /noclip - Du får flymode! /spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig till en specifik spelare. /announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern! /giveitem [ID] gusenberg [antal vapen] [TOMMY GUN] /giveitem [ID] assaultrifle [antal vapen] [AK 47] /giveitem [ID] microsmg [antal vapen] [UZI] /giveitem [ID] Pistol [antal vapen] [COLT] /giveitem [ID] switchblade [antal vapen] [FÄLLKNIV] /giveitem [ID] knife [antal vapen] [KNIV] /giveitem [ID] machete [antal vapen] [MACHETE] /giveitem [ID] crowbar [antal vapen] [KOFOT] /giveitem [ID] bat [antal vapen] [BASEBOLLTRÄ] /giveitem [ID] poolcue [antal vapen] [BILJARDPINNE] /giveitem [ID] golfclub [antal vapen] [GOLFKLUBBA] /giveitem [ID] pistol_ammo [Antal] /giveitem [ID] rifle_ammo [Antal] /giveitem [ID] smg_ammo [(Antal) /giveitem [ID] shutgun_ammo [Antal) /giveitem [ID] Pump_shotgun [antal vapen] [SHOTGUN] /giveitem [ID] weapon_combatpdw [antal vapen] [COMBATPDW] /giveitem [ID] carbinerifle [antal vapen] [CARBINERIFLE] /giveitem [ID] smg [antal vapen] [SMG] /giveitem [ID] combatpistol [antal vapen] [TJÄNSTEPISTOL ] /giveitem [ID] stungun [antal vapen] [TASER ] /giveitem [ID] nightstick [antal vapen] [BATONG ] /giveitem [ID] flashlight [antal vapen] [FICKLAMPA ]

Är du whitelistad på serven? Yes det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Har haft två tidigare blacklist på servern,båda dessa har haft en koppling att jag snackade skit och berättade kritik för andra staff medlemmar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka