Accepterad vodkalover | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vodkalover

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliwer

Vad är ditt discord namn? vodkalover

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar Berglund, 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, motiverad, rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Oscar Berglund, han föddes 2004 och växte upp i Södermanland. Hans föräldrar flyttade till Sverige några år innan han föddes. Han hörde bra saker om staden Unive så han valde att flytta dit och testa någonting nytt. Han är en motiverad och hårt arbetande kille som vill påverka samhället. Han är en kille som är intresserad av bilar och vill jobba inom sjukvården för att hjälpa de som behöver vård. Han har en vän som jobbar med bilar men han skulle vilja få många mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och seriös rp genom att skaffa ett jobb och vara social (Social rp)

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska aldrig spela för att vinna ett scenario, utan att spela för att göra det roligt för båda partens sida och att göra scenariot roligt, även ifall det kan vara att man förlorar på det/att det slutar dåligt för mig. Det är min uppfattning

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några exempel jag kan ge är VDM, att döda eller skada någon med sitt fordon utan anledning. RDM att döda eller slå någon utan anledning. COPBAIT att man försöker få polisens uppmärksamhet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte riktigt. Tack för att du läste

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka