Accepterad vlrx | Ban Överklagan [440]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

.cozy

Icke Medlem
Meddelanden
67
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199167949200/

Ditt Hex-ID: steam:110000147fbc990

Vad är din discord tagg? .vlxr1

Vem var det som bannade dig? ville 440

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-21 193033.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom valde att banna mig för att jag tydligen cloggade och copbaitade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis ringt polisen för min gubbe skulel ta livet av sig själv men precis efter jag ringt så ringer min pappa mig och säger att ifall jag inte kommer ner kommer han att dra internetet och det är klart jag inte vill att det ska hända efter 30 min sedan så komemr jag tillbaka till datorn där jag ser en man i kostym som jag inte vet vem det är jag går fram och pratar han börjar prata skit osv sen slår jag han sen tar han ut taser och min gubbe tar självmord. Sen när jag landar på marken blir jag bannad för clogg och copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel jag hade kunnat fråga min pappa när vi skulle äta mat innan jag ringde polisen och startade ett scenario. Jag hade också kunnat bemöt honom trevligare när jag kom tillbaka och jag hade kunant strunta till att starta scenariot tills jag kom tillbaka alltså ringt när jag kom tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för meta vilket jag ångrar och för clogg , mild rdm , vdm och av alla har jag tagit lärdom och lärt mig vad och vad jag inte ska göra men jag viste inte att vara afk 30 min räknades som clogg men nu vet jag det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat vänta tills jag ätit mat eller frågat min pappa när vi skulle äta mat så polisen inte behövde vänta och då hade jag kunnat gjort mitt scenario efter jag ätit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska gå afk i eller när ett scenario är påväg att starta .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag det försår jag

Tillbaka