Nekad VindRuteTurkeN | Ban överklagan [Lunify]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

VindRuteTurkeN

Icke Medlem
Meddelanden
172
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013369561/

Ditt Hex-ID: 11000013ec516d9

Vad är din discord tagg? VindRuteTrukeN#0853

Vem var det som bannade dig? Pilot

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Kriminell utan kriminell roll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bär på en pistol

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis dragracade och då så vill jag skämta lite med honom och så sköt jag hans däck så det skulle bli svårare sen när jag skulle åka och laga hans bil blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag rollspelar inte som kriminell så egentligen är jag inte kriminell utan rollen, det ända jag gör fel är att jag äger ett vapen som jag fick av en kompis. Jag vet att man ska vara krim för att rollspela som krim men jag var inte säker på att man behövde ha rollen för att bära en pistol. Jag tycker dock att 15 dagar var lite mycket eftersom det var ingen stor grej som förstörde andras rp utan bara att jag hade kul me min polare. Anledningen att jag hade vapnet på mig var för att min kompis bad mig kolla om hans rutor var skottsäkra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming och att befinna sig i gänghus, jag tog lärdom av dessa bans och sedan undvikt att göra samma sak igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt dra upp vapnet bara för att jag vill vinna ett race, istället kunde jag köra som vanligt eftersom jag inte är krim

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man ska bära vapen kräver att man har krim rollen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka