...VINCENT... | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

...VINCENT...

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/simoneamalia/

Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? ᴠɪɴᴄᴇɴᴛ#1523

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär (Sven Andersson) vill gå efter att leva ett hälsosamt liv med vänner och ett bra jobb. Sven är född år 1995 (26 år), han har levt ett bra liv, inga problem med t.ex. depression eller missbruk. Han lever ett bra liv med positiva tankar och känslor.
Just nu jobbar Sven på Postnord AB och försöker samla ihop pengar för att kunna köpa sin dröm bil och dröm motorcykel. Han kommer från en vanlig civil bakgrund och har inte varit med i några kriminella akter. Han har stora intressen för bilar och motorcyklar. Med hans stora intresse för bilar och motorcyklar så vill Sven gärna bli en mekaniker som hans pappa var under hans uppväxt. På fritiden skulle Sven vilja vara med i ett mc-gäng med andra motorcyklister.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att kunna få det nya spelarna att känna sig välkomna inne på Unive. Jag vill även kunna hjälpa communityn att växa och kunna rapportera buggar och folk som bryter mot reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spela med några/någon av mina vänner på Unive, även att det verkar som att det är många snälla och trevliga personer som spelar på servern.

Hur hittade du Unive? Genom några vänner och några live streamers.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att Sven ska få sina drömmar uppfyllda. Att Sven ska kunna få jobba som en mekaniker och kunna följa sin pappas fotspår.
Största målet är att jag ska kunna träffa och lära känna nya vänner som Sven kan hjälpa men även tvärtom.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få servern att bli en tryggare plats, och att kunna få alla nya personer att känna sig välkomna.
Jag vill även att alla människor ska respektera varandra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag är inte aktiv i andra servrar, spelar bara på Unive. Har dock spelat lite på andra servrar för länge sedan så jag kan en del om FiveM.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top