Nekad vilmergil | Ban överk [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilmergil

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199189188734

Ditt Hex-ID: 110000131da94cf

Vad är din discord tagg? vilmer#5011

Vem var det som bannade dig? tandy

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim och combat logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? krim utan krim vet jag inte riktigt eftersom jag har krim rollen och combat logg förstår jag lite men ca en timme innan hade jag pratat med zmannen och bosse om samma sak och dom gav mig en stark varning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände va att jag blev kickad ur mitt gäng dom ville ju döda mig för jag ej skulle komma ihåg något och då åker vi upp till nakenstaden dom skjuter mig i benet och lite sånt sen så skulle jag hoppa där ifrån klippan så det gör jag jag dör under tiden jag dör så skriver jag med bossen där och eftersom det typ va självmord så skulle jag radera min akarktär sa han så jag gick tillbaka till fivem skulle ta spawnmenu och ta bort min karaktär och jag antar att scenariot är slut eftersom det typ aldrig är folk vid naken längre men när jag går till fiveM sitter jag i en grå bil emn jag hör eller ser ej någon så då går jag till spawnmenu och tar bort min karaktär och det är då jag anklagas för combat logg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det beror på i min åsikt endast en varning och det kan va olika i andras ögon och som sagt ca 1 timme innan jag blev bannad hade jag pratat med zmannen och bosse och då bestämde dom sig för endast en stark varning men sen blir jag då bannad av tandy för den anlöedningen

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja nu i efterhand kände jag som zmannen också sa att jag hade iallafall kunnat vänta 10 minuter så det hade jag kunnat göra bättre där det va lite dumt men annars inget vad jag kan komma på

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja om detta händer igen kommer jag vänta minst 10 minuter så det ej blir ett sånt här missförstånd igen

Har du läst våra regler? Ja

Också bannad för fearp men den ända jag kan förstå att jag får ban för va combat logg

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka