Nekad ville 440 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? falck

Vad heter du IRL? Ville

Vad heter du på discord? ville 440#0300

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 800

Varför vill du just bli chef på det jobbet? för att det är många sm hr bilar som ska lagas men efter som vi inte har en chef så bryr de anställda inte sig för dem kan inte få sparken. och för att de chefer dem har haft har varit chef i 1-2 veckor medans jag kommer ta tag i varför folk inte jobbar och förbättra meko.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? IG: jag har jobbat hos meko och ulla-karins så jag vet mycket om bilar och hur man lagar dem. och kolar på instagram om bilar. OOC: jag kan mycket om bilar och spenderar mycket av min fritid av att kolla på bilar och meka med bilar. och har en EPa som jag spenderat ex antal timar på

Berskiv din karaktär? Ville otto. är en 22 årig man som alltid har haft ett intresse för bilar samt att hjälpa folk. Han föddes i Unive , han började sitt liv som en anställd på postkort jobbade sig sem till Marjas där han blev sparkad. Sen så blev Ludvig en och är nu sugen på falck då det är hans favorit mekaniker firma. Och han är en kämpe för firmor och är en bra platsning för yrket. han kommer att göra falck tll ett bätre företag och se till så att alla jobbar.

Hur ofta kommer du vara inne? typ varje dag

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja. jag har varit medlemsansvarig för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka