Nekad ville 440 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ville 440

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
644
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199046447503/

Ditt Hex-ID: 110000140bdd18f

Vad är din discord tagg? ville 440#0300

Vem var det som bannade dig? ?? ej fått en infon en Trainee hittade inte vem som bannade mig

Hur lång tid var din ban? vet ej för jag har inte fått någon info om bannen

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? inbjudan ej tillåten

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet ej då jag sov när jag blev bannade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. dagen inga tog jag ansökningar och intevjuer och sedan gick jag och sov sen var jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja då jag inte ens var inne på datan och inte fått någon infomrmantion

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga DC men 3 på 5m

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sova då

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej då jag inte ens vet vad jag är bannad för så kan jag lära mig

Har du läst våra regler? Ja

Anledningen till att jag bannade dig var för att efter att din Medlemskap Ansvarig blev indragen, i och med att du misskötte rollen (du klarade inte av uppgiften) så satt du och gnällde och betedde sig som en idiot i chatterna, därav. nekar denna och där har du anledningen som du kan utgå ifrån i framtida överklagningar ifall du fortfarande vill bli unbannad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka