- Meddelanden
- 108
- Reaction score
- 6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen
Vad heter du IRL? Otto
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 5000
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan mycket om jobbet min irl pappa jobbar mycket med bilar så kan mycket med sånt och kan hålla Rp:n på en hög nivå. Och jag kan kommunicera bra så att alla fattar samt är jag bra på att köra, och är alltid snäll.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag kan mycket om bilar och har jobbat mycket med det, samt så söker jag ett annat chef jobb. Och att jag kan detta med att vara chef. Jag är bra på att få det lika mellan arbetarna för mekonomen.
Beskriv din karaktär? Det är en tjej som är 25 år gammal, hon har B och C körkort. Hon är kreativ och smart. Har mekat med bilar och sånt sen hon var 15.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i typ 2 timmar (varanann vecka)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Otto
Hur gammal är du? 14
Hur många timmar har du på Fivem? 5000
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kan mycket om jobbet min irl pappa jobbar mycket med bilar så kan mycket med sånt och kan hålla Rp:n på en hög nivå. Och jag kan kommunicera bra så att alla fattar samt är jag bra på att köra, och är alltid snäll.
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag kan mycket om bilar och har jobbat mycket med det, samt så söker jag ett annat chef jobb. Och att jag kan detta med att vara chef. Jag är bra på att få det lika mellan arbetarna för mekonomen.
Beskriv din karaktär? Det är en tjej som är 25 år gammal, hon har B och C körkort. Hon är kreativ och smart. Har mekat med bilar och sånt sen hon var 15.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag i typ 2 timmar (varanann vecka)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrad: