Accepterad Vilgot Strömgren | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vilgot Strömgren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vilgot Strömgren

Vad är ditt discord namn? vilgot6664

Vad är ditt födelsedatum? 13 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vilgot och han älskar att hålla på med bilar, motorcyklar och maskiner. Han gillar speciellt att skruva mycket i dem och hålla om dem. Hans dröm är att ha ett stort garage fullt med fräna sportbilar och sport motorcyklar. Han är ganska lugn men kan bli ganska upphetsad om någon gör något som han inte gillar. Han gillar att fästa med vänner och åka runt och glida i bilar och leka kung i staden. Han har även ett stort intresse för militären inom området stridsflygplan men han gillar ju såklart och det stora intresset som de då kallas Aviation. Han är uppväxt uppe i Norrland och har då som alla norrlänningar ett stort intresse för Volvos. Hans familj härstammar uppe från fjällen. Han har ett hjärta för fjällen men han tänkte prova på att leva i en storstad och testa på storstadslivet och därför flyttade han hit till Unive staden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och trevlig person som gillar att hitta nya vänner och är ute efter social rp och inte krim rp som dom flesta vill rpa som och jag kommer att jobba på ett wl jobb på ett bra tag då jag gillar att rpa på ett vanligt jobb och de behövs många på wl jobb och förmodligen så kommer jag att starta ett eget företag om de då går

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De innebär att man inte vill spela för att man själv ska vinna utan att du ska försöka att rpa mot din motparter men ändå låta han vinna på ett sätt som ser realistiskt ut utan att man bara står stilla utan att göra något så motpartnen ändå får en utmaning så de blir ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag, powergaming är när man inte rpar på skador utan fortsätter att köra om man krockar med sin bil i 200km/h., failrp är när man t.ex. gör något som inte skulle gå göra irl som t.ex. att man springer med handbojor och att man pratar i radion när man har handbojor på. . sunt förnuft är ungefär att de som går göra irl går att göra in game, t.ex. att man inte kör upp på en ramp och flyger jätte högt och långt för de är bara något man skulle göra in game och inte irl, metagaming är när t.ex. när man sitter och snackar med sina polare och sen så ber han som jag snackar med att jag ska hämta upp honom på torget och sen så gör jag de och då blir de meta gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag då jag har rpat på många serverar och hållt på med rpande ett tag nu och jag kan rpa bra då jag har kört länge och lärt mig mycket om hur man rpar på ett bra och seriöst sett.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Tror inte de men jag kommer alltid in i support om jag behöver hjälp med något

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka