Accepterad vilde | Medlem ansökning [Kevin Cow] [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vilde

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilde

Vad är ditt discord namn? killdozz

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: killdozz joelsson 20 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? är lite halv arg, bestämd och tacksamm

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: killdozz joelssonär en öppen och social person som tycket om att vara med sina kompisar/kompigäng. han har varigt nära sina vänner i över ettår och uppskattar även att träffa och lära känna nya människor det är de som göra just han unik hans förmåga är att sprida bra energi, han är nyfiken på nya människor och ideer, viket gör att han lätt knyter starkare band med dom han träffar. Dessutom är Johan en lojal och pålitlig vän som alltid ställer upp för dem som står honom nära i vilket förhållande som helst. Ett yrke som killdozz intresseras av är restaurang branschen. killdozz tycker om att laga mat och har tidigare ägt restaurang med sitt kompisgäng och har en stor passion för matlagning. killdozz mål är att fortsätta träffa nya människor och etablera sin kompis grupp till något större, vare sig om det blir ett företag eller en organisation. Organisationen har tidigare verkat som en dold organisation, där de använde sin restaurang som skydd för fiender. killdozz vet inte vad han ska välja utan att tiden kommer att leda honom till det rätta svaret på hur gruppen bäst kan utvecklas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och social rp så att serven blir så bra som möjligt och så fler vill börja spela på denna server och så att rpn blir så hög som den kan bli

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte spela för makt och pengar bara man ska göra så att de blir roligt för båda spelarna och inte alltid vinna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte på unive, men på andra servrar så kan jag ha brutit mot någon regel men då har jag såklart lärt mig av det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- dödar/skjuter någon utan anledning VDM-dödar spelare med ett fordon suntförnuft- man gör saker som man inte skulle gör IRL COPBAIT- vill får polisen efter sig åker förbi polisen i 200kmh medvetande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det inte just nu allafall kanske säger något mer i min muntliga.
 
Nekad
Anledning:
Heter samma sak på discord och ingame.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
 
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top