Nekad ViktorPiktor | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViktorPiktor

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Trygghansa

Vad heter du IRL? Viktor heter jag.

Vad heter du på discord? Martin johnsson#3919

Hur gammal är du? Jag är 08a

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 400+ vet inte hur många exat

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag känner att jag vill ha större utmaningar i mitt liv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är social,duktig att hantera människor,jag lyssnar bra och är duktig på att prata med folk.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Martin Johnsson och är 20 år gammal.Han har alltid velat vara med och bestämma och ha större utmaningar i livet.I skolan fick han bra betyg och gick in på bra universitet.Hemma var det stökigt och Martin var oftast bara inne på sitt rum och läste och gjorde läxor.Idag håller han på att spara till ett hus för att bo i för just nu bor han i sin husbil.Hans dröm är att få ett bra liv och att jobba fint och ha bra kollegor.Han vill också gärna efter ta en muntlig intervju om att bli anställd inte bara här på forumet

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag och vara inne 2 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja men det har varit en dröm att skaffa ett fint jobb med ett liv.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte men får mång skickade till mig men iggar dem.

Har du läst våra Regler? Ja jag har memorerat alla innan jag vart medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka