Nekad ViktorPiktor | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ViktorPiktor

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Viktor

Vad heter du på discord? Martin Johnsson#3919

Hur gammal är du? Jag är 08a

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 400ca.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på qpark för att jag är rätt man inom jobbet och påpekar alltid till alla som står felparkerad ”stå på en parkering eller så ringer jag qpark”Dem flesta lyssnar inte men jag vill bli chef för att jag tycker dem kraven som passar in på detta passar jätttebra på mig dessutom har det varit en dröm att bli chef på något jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är parkerar bra,ger instruktioner fint,är en bra människa inombords så om jag ser någon parkerar fel går jag fram och säger detta är inte en parkering och sedan går jag tillbaka till det jag gjorde.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Martin Johnsson.Han är 20 år gammal och är en mycket smart,snäll,trevlig men han har även ett bra humor men lallar inte för mycket.Martin har haft mycket bra betyg i skolan och kom in på Lund universitet men valde att bli en qpark chef av alla jobb där ute.Han valde qpark för att det har varit en dröm att bli en av qpark.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag för att jag kommer kanske vara chef och om jag inte är inne då tar biträdande över för dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag men det skulle ju vara tråkigt att inte bli anställd för att det har varit en barndoms dröm av Martin.Så ja men skulle helst välja att bli chef tack.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte jag bara sitter och spammar unive för att det är en jätte bra server tycker jag.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag jag har läst dem 3 gånger 1 när jag var ny 2 när jag skulle bli medlem 3 innan nu och jag har pluggat in dem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka