Accepterad Viktor5235 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor5235

Aktiv Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
41
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199013206117/

Ditt Hex-ID: 11000013ec29865

Vad är din discord tagg? Viktor5235#6522

Vem var det som bannade dig? Back in the days var det Forsberg32, han bannade mig ifrån fivemservern. Dock har jag inte någon aning om vem som bannade mig från dcn.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-22 001403.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Var ganska nära med Troxy, då vi rpade i samma gäng. Han tänkte sluta eller nu vad det var eller börja på ny server och det skulle resultera i att gänget skulle gå under. Jag var ju som en liten hund när detta inträffade och det var för ca 4 månader sen jag blev bannad och jag försökte då men lyckades inte. Jag tror att staffsen valde att banna mig för att jag försökte att tillfredsställa med ett terrordåd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte till sjukhuset, han gav mig en p90. Jag skulle stå utanför in princip mitt i natten och bara spreja skott. Men jag träffade ingen och ingen dog.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom jag bröt mot serverns regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit långt tillbaka då jag tog en paus ca efter höstlovet s¨har inte spelat på ett bra tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, att inte hunda efter honom och tänka mer på serverns bästa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att sträva efter en bra och hög rp standard. Det jag har att tillägga efter att jag inte skrivit så välutvecklad är att jag inte kommer ihåg så mycket då jag förändrats både fysiskt och psykiskt, så kommer inte ihåg det jag gjorde då. En sak jag dock kan garantera är att man inte kan gå tillbaka i tiden och ändra, utan bara blicka framåt och fixa det man ställt till med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka