Nekad viktor10 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viktor10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor

Vad är ditt discord namn? viktor10

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jan eriksson och är född och uppväxt i Sverige. Han fyller 20 år den 21 november men är inte så värst taggad på det. Jans uppväxt har varit ganska hård då han har haft mycket problem med skolan och familjen. Redan vid tidig ålder lämnade Jans pappa honom, hans mamma Annah eriksson och hans 2 systrar. Annah jobbade 2 jobb för att kunna försörja den brustna familjen men oavsett vad så visade hon sig aldrig svag. Redan när Jan var 14 var han tvungen att skaffa jobb för att kunna hjälpa sin mamma att ta hand om familjen men han tvekade ingen sekund på att hjälpa till, det är de minsta han kan göra för sin mor. När Jan var 18år gammal flyttade dom till en ny stad för att få ny och fräsch start och glömma allt det dåliga bakom sig. jan gillade inte idén till en början då han inte ville behöva lämna dom få vännerna han faktiskt hade men efter bara några veckor i den nya staden Unive började Jan snabbt skaffa nya vänner, massvis med mer vänner. Annah fick ett jobb med bra betalt och behövde inte oroa sig för problem med ekonomin nu mera.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rp, det innebär rolig rp och social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att t.ex att jag inte ska vinna alla scenarion om jag och några personer slås så ska jag inte ta ner alla utan man ska vara rättvis och inte köra för sin egna vinst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan rdm att man dödar eller slår spelare,utan anledning. copbait att man försöker göra att polisen följer efter dig och några till.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag var medlem för ungefär tre år sedan och nu vill jag börja spela igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill jobba på sjukhuset för att alla ska må bra och för det är typ alrdrig någon där.

Nekad.
Anledning:
ditt discordkonto är mindre än 3 månader

Du får ansöka igen om 24h med ett annat discordkonto eller om 3 månader. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka