Nekad Viktor0818 | Medlem ansökning [Ahmedboi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor0818

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor

Vad är ditt discord namn? viktortiitso

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer hete Mohammed Svensson och kommer vara 18 år gammal hans bakgrund han är en glad och valdigt energi full person jag är en tuff person som vill få jobbet gjort min karaktär har intressen som bilar och kommer vara väldigt engagerad i mitt intresse

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tror jag skulle bidra med en rolig rp uplevelse med mycket inlevelse osv. Jag tror också att jag skulle kunna skapa många kreative senarion inom RP och även nya senarion som sällan händer men bidrar till rp på ett bra sätt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att i ett scenario ska båda parterna vinna till exempel om man blir kidnappad är ens mål att överleva.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Exempel på detta kan vara shoot on sight där det är förbjudet att skjuta utan försök till RP. Eller att vara diskret som kriminel och använda mask i kriminäla situationer. Ett annat exempel kan vara RDM där du slår eller döda andra spelare utan senarion som leder up till händelsen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har varit med på några servrar förut skulle säga hyfsad erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror jag kommer vara en bra RP spelare och vara online ofta.

Nekad.
Anledning: Utveckla: "Berätta om din karaktär." & "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka