PUNG hår
Icke Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980998654/
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? biktor25 34#8148
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008
Berätta om din karaktär. han är föd 1999-12-02
han hare en bra relashion med sin familj och han har alltid haft många kompisar och alltid vart vid hans sida
han är en snäll kill och han blir inte arg om inte någon är dum mot honom
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kuna jobba med olika saker some kräver medlem
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag kommer ha kul och det är roligat att joba
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? mit mål med min rollplay e att jag ska besta rp och att jag ska hjälpa till i stand mycket
Vad har du som mål att uppnå på Unive? betsa rp och att hjälpa till i stade some typ laga bilar eller polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på någon anna en unive
Vad är ditt namn i verkligheten? viktor
Vad är ditt discord namn? biktor25 34#8148
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2008
Berätta om din karaktär. han är föd 1999-12-02
han hare en bra relashion med sin familj och han har alltid haft många kompisar och alltid vart vid hans sida
han är en snäll kill och han blir inte arg om inte någon är dum mot honom
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kuna jobba med olika saker some kräver medlem
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att jag kommer ha kul och det är roligat att joba
Hur hittade du Unive? av en kompis
Vad har du för mål med ditt rollspel? mit mål med min rollplay e att jag ska besta rp och att jag ska hjälpa till i stand mycket
Vad har du som mål att uppnå på Unive? betsa rp och att hjälpa till i stade some typ laga bilar eller polis
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar inte på någon anna en unive