Nekad viiictorr1 | Medlem ansökning [Nordicbabyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viiictorr1

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? viiictorr1

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Gustafsson, 22 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? stenhård, självsäker, trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: erik kommer ifrån och är uppvuxen i sverige, hans framtids planer är osäkra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en snäll karaktär som kommer följa reglerna, jag kommer också göra så att alla har en chans och har det kul när dem spelar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna scenariona utan att låta alla vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja fearRp, jag tog inte upp händerna när jag blev kidnappad och rånad, fick ban i 2 veckor, jag har lärt mig att man ska följa reglerna annars blir det konsikvenser.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRp och suntförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är väldigt trevlig som person och tycker om människor, jag hoppas att få en bra tid på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka