viggo20001
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? editzztrio3.0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? spg skriper#1650
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Rått och är en yngre kille som gillar bilar och tycker om att glida omkring i staden, han är urtypen av en Värmlänning
till hans intressen tillhör, köpa och sälja bilar, umgås med "medspelare" arbeta, hjälpa folk med skjuts. Känslomässigt så är han en lung och empatisk typ och som inte har våldsamma tendenser.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har testat att spela genom Unive under ett par veckor och det är verkligen en helt fantastisk plattform som låter fantasi och humor styra spelet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kontakten med medspelare och den förhållandevis realistiska handlingen.
Hur hittade du Unive? Såg det genom en streamer som heter Cosmo_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli en bättre spelare och utvecklas inom Live
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Knyta kontakter online som jag kan spela med men även upptäcka spelet ytterligare.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo
Vad är ditt discord namn? spg skriper#1650
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Roger Rått och är en yngre kille som gillar bilar och tycker om att glida omkring i staden, han är urtypen av en Värmlänning
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har testat att spela genom Unive under ett par veckor och det är verkligen en helt fantastisk plattform som låter fantasi och humor styra spelet.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Kontakten med medspelare och den förhållandevis realistiska handlingen.
Hur hittade du Unive? Såg det genom en streamer som heter Cosmo_BT
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bli en bättre spelare och utvecklas inom Live
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Knyta kontakter online som jag kan spela med men även upptäcka spelet ytterligare.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej