Nekad viggan123 | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

viggan123

Icke Medlem
Meddelanden
99
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199119950624/ NI ANDRA STAFFS KAN KOLLA MED O SE VA NI TYCLER

Ditt Hex-ID: 1100001451f6320 (Hex)

Vad är din discord tagg? Piggelin27

Vem var det som bannade dig? Savege

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_0051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen locka fast jag ens inte fuska va i hela https://medal.tv/games/gta-v/clips/i80fT9YRK9eOQ0OTZ/d13374lpz9FZ?invite=cr-MSxlTk4sMzQzNDU2Nzcs jag kan dock ertjänna att det ser konstigt ut när du spccar o jag siktar första gång men där följde jag ba efter bilen men sen när jag siktar igen så ser jag absolut själv inget som tyder på aimbot men först när jag siktar så ser de konstigt ut men kan säga så att det såg lite mer annorlunda ut för mig såg jätte konstigt ut på de klippet för mig så var jag inte så still va jag kommer ihåg men ska ihädan efter ta klipp så jag inte hamnar i denna situationen igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var då i scenario och det blev fel då jag råka sjuta en sen så gjorde jag hlr och sedan lät de åka då jag med omening råka skjuta när han börja rikta som jag insåg och då gjorde hlr sen då så börja ju han leva igen och vi fortsatt o de rikta mig mig o tog deras polare o hoppa in med han i deras bil o då skikta ja på de och det var tydligen lock men jag fuskar ens inte jag fattar itne, jag siktade bara efter bilen för rpns skull och så var de tydligen aimbot jag fattar du att det såg skevt ut först när jag sikta men sen när jag sikta igen så ser man och vill inflika att jag va polis sen även på klippet är det 60 fps o det är därför det ser lite mer konstigt ut då det är typ bilder

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var fel eftersom att jag fuskade inte men jag fattar savege att de såg ut som de först men sen ser man

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av tidigare men inte av denna sen skrev du även i pm att jag hjälpte kriminella men det var för att jag ren chok börja skjuta när de rikta o ville inte då blir bannad för fair rp så hade hlr kitt o resa han då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte inte me aimbot men du sa jag gjorde lite andra saker det har du rätt i för man ska rpa på miss när jag då skjöt han och skulle rpat på att jag skjöt han efter han rikta på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ye

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka