Dubbelpost [VIDARE TILL MUNTLIG]Robin Svensson | Chef-jobb ansökan[valle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

UnNox

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Chefs jobb på The Palace Klubben

Vad heter du IRL? Robin Svensson

Hur gammal är du? Jag är född 2002 så är 18 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 323 timmar ganska exakt.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på det här jobbet för jag är tillräckligt mogen att vara chef och kan vara en bra förebild för andra. Kan även göra så folk får en bra upplevelse och dem ska kunna känna sig trygga med mig.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag kommer kunna styra klubben bra genom att vara en charmig och trevlig person. Jag har dolda talanger som jag själv inte har upptäckt ännu men jag vet att jag har mer efarenheter än dem flesta inom ett chefs jobb tror jag.

Berskiv din karaktär? Jag är en målmedveten person som gör mitt bästa för att folk ska få en bra upplevelse när dem jobbar eller pratar med mig. Jag är en väldigt pålitlig person man kan lita på mig men jag är en ganska ärlig person som inte ljuger för mina anställda eller medarbetare/kollegor. Jag utför mitt jobb och när en kollega eller anställd frågar om nånting kan jag lyssna och ta del av det han/hon säger till mig så jag kan förbättra det. Jag kan ta kritik jag bryr mig inte om folk säger att jag ska förbättra mig med nånting jag tar det bra o säger tack för vill att folk ska tycka jag är en bra chef så förbättrar mig gärna och ge mig kritik det är helt okej:

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne 5-7 timmar om dagen, mer på helgerna eftersom jag har skola. Slutar skolan på sommarn, jag går i 3an på gymnasiet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja för jag har förtillfället ett jobb på securitas och har trevliga kollegor där men vill testa mina efarenheter och dolda talanger så vill testa chefs jobbet på the palace klubben.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag spelade på 2 andra servrar men nu är det bara Multistaden. BloodLife RP och Färjestaden

Har du läst våra Regler? Jag har läst GrundRegler, InGameRegler, DiscordRegler och kan alla nästan helt utan till.

Tillbaka