Nekad vidar pår | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vidar pår

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? minku

Vad är ditt discord namn? draco3881

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2017

Berätta om din karaktär. min karkatär heter vidar Pår, och har ett intresse inom poliskåren. Sedan han var ett barn så ville han bli polis och nu så har han entligen sjansen till det, vidar är 22 år gammal och han vill hjälpa samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp nivå, en seriös spelare och en person som är mogen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man själv inte behöver vinna scenariot utan man gör så att scenariot blir roligt för båda personerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? aa de kan jag, att man inte vara korrupt så som en polis, hade tänk bli polis och då får man verkligen inte vara korrupt. Eller att

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, har spelat på många serverar och har bra erfaranheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vad är ditt namn i verkligheten? Findus

Vad är ditt discord namn? draco3881

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2017

Berätta om din karaktär. min karkatär heter vidar Pår, och har ett intresse inom poliskåren. Sedan han var ett barn så ville han bli polis och nu så har han entligen sjansen till det, vidar är 22 år gammal och han vill hjälpa samhället. Vidar är en schysst grabb och bor i Göteborg, Vidar gillar att hänga med sina vänner och tänker ofta på att bli polis, och nu tänker han bli det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp nivå, en seriös spelare och en person som är mogen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man själv inte behöver vinna scenariot utan man gör så att scenariot blir roligt för båda personerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? aa de kan jag, att man inte vara korrupt så som en polis, hade tänk bli polis och då får man verkligen inte vara korrupt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, har spelat på många serverar och har bra erfaranheter.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Här är den riktiga ansökan.

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär. Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka