victormaxhp
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor
Vad är ditt discord namn? victormaxhp
Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny Brun 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, skämtsam, konstig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benny bruns barndom har varit skit, hans farsa var alcholist, knarkare och misshandlade Benny och hans morsa. Benny brun vill börja jaga och bli polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka göra den bättre, få ett jobb där mycket folk är, jävligt aktiv och mogen
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte måste vinna varenda scenario, man ska försöka göra scenarion så roliga som möjligt och så alla har kul.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit lite busig och lalla lite, jag hade precis tagit en nocco och vem vet hur jag blir då. Och jag lärde att inte bryta mot reglerna bara för att liksom
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - random deathmatch, det är när man dödar någon random utan anldening. Powergaming 2 innebär att man spelar för makt och pengar. Poor rp är när man spelar på en dålig rp nivå exempel att man bajsar på ett dött lik.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope
Vad är ditt discord namn? victormaxhp
Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny Brun 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, skämtsam, konstig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Benny bruns barndom har varit skit, hans farsa var alcholist, knarkare och misshandlade Benny och hans morsa. Benny brun vill börja jaga och bli polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka göra den bättre, få ett jobb där mycket folk är, jävligt aktiv och mogen
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte måste vinna varenda scenario, man ska försöka göra scenarion så roliga som möjligt och så alla har kul.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har varit lite busig och lalla lite, jag hade precis tagit en nocco och vem vet hur jag blir då. Och jag lärde att inte bryta mot reglerna bara för att liksom
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - random deathmatch, det är när man dödar någon random utan anldening. Powergaming 2 innebär att man spelar för makt och pengar. Poor rp är när man spelar på en dålig rp nivå exempel att man bajsar på ett dött lik.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope