Inaktuell Victor Larsson | Medlem ansökning [alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victor Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ArnoldNotme123/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Stenmark

Vad är ditt discord namn? Stenis#6715

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Larsson han är 21 år gammal. När han var liten bodde han i en stad men sin familj. hans föräldrar och sin hund Han gick i skolan och trivdes ganska bra han hade få vänner men dom var snälla mot han. Han var riktigt smart med när han hade gått i skolan ett tag från 1-6 så skulle han börja 7. Men eftersom Victor var så smart så fick han börja i 9 på en annan skola. Men i början så trivdes han inte så bra för han hade inte så mycket vänner för han var så ung. Men när han gick ut 9an så gick han ut med E i alla ämnen för hans vänner påvärkade honom för mycket. Han gick gymnasiet alla år. När han gick ut gymnasiet var han 15 år. Han började sommar jobba när han var 16 år och fick in lite pengar på de. När han var 21 år valde han att flytta till staden där han bor nu för att han kände att han va tvungen att byta miljö lite. I staden han bor i nu trivs han jätte bra han känner många och gillar verkligen att va med folk. Hans intresse är att åka runt med folk och bara ha de kul. Victor är en trevlig person i alla fall dom som är trevliga mot honom. Men han är inte så känslig av sig. Just nu jobbar han på postnord. Men Victor funderar på att bli polis för att stoppa kriminalliteten och bekämpa brott.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på denna server nu ett tag utan ett medlemskap men de har varit ganska tråkigt typ, eftersom man inte kan ha något riktigt jobb och jag kan inte ha en hög RP nivå. Jag tycker Unive är en riktigt bra server med riktigt bra scripts och ett bra Community som jag gillar. Jag tänker om jag får ett jobb med en större uppgift kan jag nog hjälpa till att få servern till en lite högre RP nivå. Jag spelade även på servern när den inte var så stor och hade whitelist men ni verkar ha wipeat den eller nåt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att jag har hört från vänner som är medlemmar på servern att den är väldigt bra och rolig.

Hur hittade du Unive? Längst upp när man sökte på "SWE"

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt med mål med mitt rollspelande är att bli bättre på de och om jag bli medlem så kommer jag kunna rollspela fullt ut och de skulle vara kul för då kan man lära sig mera och kan också bli roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med ett bra rp samt få en bra gemenskap i servern vilket är något jag glädjas av väldigt mycket. Men målet med karaktären är att sprida glädje runt kring sig samt få folk att skratta vilket är meningen med denna karaktären.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka