Nekad Victooor | Whitelist ansökning [BigA & Alex - Goggle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Victooor

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Har GTA V på epic games (VICCTOOOOR)

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor

Vad är ditt discord namn? Victooor#3161

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Konrad Öster är 40 år och bor fortfarande hemma hos sina föräldrar. Han är arbetslös och hatar allt som inte har någonting att göra med öl och go mat. Konrads största intresse är fotboll, ett stort Gais fan och även Barcelona. Konrad är extremt känslig som person eftersom han är lite bakom flötet. T.ex brukar han gråta när hans lag förlorar och när han inte får den maten han vill av sin mamma.

När man pratar med Konrad får man tänka på att inte vara elak för att han kan bli väldigt ledsen och även bli stundtals våldsam. Men oftast brukar han vara en trevlig person som älskar människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har inte jättestor erfarenhet med FiveM men jag skulle vilja ge den en chans för att skapa roliga stunder på denna server. Jag värdesätter andra spelares upplevelse och är inte en person som gillar att ''trolla''.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det verkar som en rolig server med medlemmar som kan erbjuda en rolig upplevelse.

Hur många timmar har du på FiveM? 100+

Hur hittade du Multistaden? En kompis referade Multistaden till mig.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka