- Meddelanden
- 737
- Reaction score
- 37
Användarnamn: Vible#8113 vible
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef
Vad heter du IRL? Vincent
Hur gammal är du? 16 år
Hur många timmar har du på Fivem? 1,390 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat på Falck sen jag börja på serven och tycker det är kul. Tycker att en Falck chef är en viktig sak på servern med en bra Chef på Falck. Min käräktär Martin Holm har jobbat där sen 7 veckor tillbaka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag försöker alltid kolla upp allt i bilen först. Sen om det är alvarliga skadder så får jag ta in den till Falck. och fixa den där. mycket efarenheter med billar.
Berskiv din karaktär? Martin är 40 år gammal och kommer ifrån Skåne. han växte upp med sina 3 syskon.
Han jobbar för det mesta. Han sliter som bara den. Han gillar att Meka med billar
Han har ingen mamma eller Pappa båda är döda men han har sina syskon.
Hans syskon är Falck chef i en annan stad.
bor i stadens motell. Och har tjej men hon jobbar med en annan sak i staden.
Martin har 2 Barn. en som är 10. och en som är 14 år.
grabb som inte tänker på ekonomi.
Är alltid trevlig till kunden. Kunden första.
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer va inne varje dag.
Men jag går ju in skolan så jag tror inte jag är inne innan 15:30. Sen på helgen är jag nog vid 09.00 till 04:00.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra. Finns ingen server just nu som man kan spela på. Så ja jag hade det.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck Chef
Vad heter du IRL? Vincent
Hur gammal är du? 16 år
Hur många timmar har du på Fivem? 1,390 timmar
Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag har jobbat på Falck sen jag börja på serven och tycker det är kul. Tycker att en Falck chef är en viktig sak på servern med en bra Chef på Falck. Min käräktär Martin Holm har jobbat där sen 7 veckor tillbaka.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag försöker alltid kolla upp allt i bilen först. Sen om det är alvarliga skadder så får jag ta in den till Falck. och fixa den där. mycket efarenheter med billar.
Berskiv din karaktär? Martin är 40 år gammal och kommer ifrån Skåne. han växte upp med sina 3 syskon.
Han jobbar för det mesta. Han sliter som bara den. Han gillar att Meka med billar
Han har ingen mamma eller Pappa båda är döda men han har sina syskon.
Hans syskon är Falck chef i en annan stad.
bor i stadens motell. Och har tjej men hon jobbar med en annan sak i staden.
Martin har 2 Barn. en som är 10. och en som är 14 år.
grabb som inte tänker på ekonomi.
Är alltid trevlig till kunden. Kunden första.
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer va inne varje dag.
Men jag går ju in skolan så jag tror inte jag är inne innan 15:30. Sen på helgen är jag nog vid 09.00 till 04:00.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag göra. Finns ingen server just nu som man kan spela på. Så ja jag hade det.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? Ja
Senast ändrad: