Nekad vexlo | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vexlo

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan nilsson

Vad är ditt discord namn? its_vexlo

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Seth är uppväxt som med sin mamma och pappa. Seth's mamma och pappa dog när Seth var 8 år gammal och sen dess har han behövt klara sig själv. När Seth var 10 år så vi han kontakt med sin kusin Ahmed som Seth flyttar hem till. Båda sa upp sig ifrån skolan och började med olaglig handel. Dem började som två springpojkar och med åren blev dem mäktigare och äldre. När Baghera var 20 år gammal och Seth var 18 så startade dem ett eget företag som tillverkar droger. Seth och Baghera tjänade bra med pengar på det och köpte ett fint hus och tunga och stora vapen för en del av pengarna. Seth och Baghera utnämndes till dem två mäktigaste skurkarna 2020 och dem åkte in för grov misshandel, knarkförsäljning och bankrån. Det var första gången som dem åkt in för något och dem åkte in i 8 års fängelse men dem bestämde sig för att dem inte skulle stanna i fängelset utan dem skulle rymma. Det lyckades dem med och är nu efterlysta av polis och på fri fot. Ingen vet vad dem tagit vägen. Nu lever han drömmen med en Ny Koeningsegg som han köpta Nyss!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns rollspel på flera sätt. För det första kommer jag att tillföra en djup och dynamisk karaktär som utvecklas över tid, med en unik bakgrund och personlighet som kan ge upphov till spännande interaktioner och scenarion. Jag är engagerad i att skapa intressanta och trovärdiga scenarion där alla inblandade känner sig delaktiga och inspirerade att utveckla sina egna karaktärer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du aktivt bidrar till att stärka och utveckla upplevelsen för de andra deltagarna, även om det innebär att din egen karaktär kanske förlorar eller hamnar i en ogynnsam situation. Det handlar om att sätta Rpn och samarbetsandan i första hand och vara villig att låta andra spelare "Vinna scenarion".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Random Death Match är att du Dödar någon utan ett bakomligande scenario. VDM Står för Vehicle Death Match det innebär att man använder sitt fordon som ett vapen Suntförnuft Det innebär att du ska rollspela som det vore i verklighet t.ex du hoppar inte ner från 5 meter för att komma till ett ställe snabbare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Din karaktärsbeskrivning överskrider tyvärr Powergaming-2, att du enbart är intresserad i pengar och makt. Förstår att det inte vad det du menade, men det är den regeln som jag får en väldigt stark varning för. Hoppas att du förstår.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka