verner
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Verner
Vad heter du på discord? Verner#2539
Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 15.00-22.00
tisdagar 15.20 - 22.00
onsdagar 15.50 sen har jag träning 18.30 till 19.45 sen online till 22.00 igen
torsdagar 16.00 - 22.00
fredagar 14.30 - 01.00
lördagar 16.00 - 02.00
söndagar 14.30 sen har jag träning vid 17.00 sen online igen vid 19.00 -22.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 19 eller 20 september 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/680788754394382405/1032661445776789544/unknown.png 2 stycken var slås på piren men det har jag lärt mig av för länge sedan och då var jag ny. sen har jag blivit bannad för powergaming men det var felaktig ban och sen rdm men då dödade jag en grabb. sen den sista rdm banna han fel för jag stog stilla på torget när jag fick den bannen
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska mest vara som en vanlig spelare och rpa och inte försöka leta runt efter folk som inte kan bete sig utan dom ska ba spela och de ska endast använda sina perms när de ser att någon inte lyssnar. Tex om någon slår någon de kan man först skriva att de ska sluta och bete sig men slutar de inte så kan man kicka eller banna de. om man ska vara servervakt så bör man kunna reglerna själv och följa de annars tycker jag inte att man förjänar sv. Är man sv så ska man kunna använda sina perms rätt och ta snabba och bra beslut.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag har bra rp och kan reglerna ganska så bra och jag vill även bli servervakt för att jag tycker att ibland är det ingen som håller ordning och då blir det väldigt mycket lall så jag vill försöka få en bättre omgivning och få bort så mycket lall som möjligt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. corruption det är tex att jag kickar någon som inte har gjort något fel bara för att jag känner för det eller typ inte kickar min kompis för att det är min kompis och abuse det är att jag använderr mina permissions i ett scenario för att vinna.
Vad heter du på discord? Verner#2539
Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. måndagar 15.00-22.00
tisdagar 15.20 - 22.00
onsdagar 15.50 sen har jag träning 18.30 till 19.45 sen online till 22.00 igen
torsdagar 16.00 - 22.00
fredagar 14.30 - 01.00
lördagar 16.00 - 02.00
söndagar 14.30 sen har jag träning vid 17.00 sen online igen vid 19.00 -22.00
Hur länge har du varit medlem på Unive? 19 eller 20 september 2022
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 5 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/680788754394382405/1032661445776789544/unknown.png 2 stycken var slås på piren men det har jag lärt mig av för länge sedan och då var jag ny. sen har jag blivit bannad för powergaming men det var felaktig ban och sen rdm men då dödade jag en grabb. sen den sista rdm banna han fel för jag stog stilla på torget när jag fick den bannen
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska mest vara som en vanlig spelare och rpa och inte försöka leta runt efter folk som inte kan bete sig utan dom ska ba spela och de ska endast använda sina perms när de ser att någon inte lyssnar. Tex om någon slår någon de kan man först skriva att de ska sluta och bete sig men slutar de inte så kan man kicka eller banna de. om man ska vara servervakt så bör man kunna reglerna själv och följa de annars tycker jag inte att man förjänar sv. Är man sv så ska man kunna använda sina perms rätt och ta snabba och bra beslut.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag har bra rp och kan reglerna ganska så bra och jag vill även bli servervakt för att jag tycker att ibland är det ingen som håller ordning och då blir det väldigt mycket lall så jag vill försöka få en bättre omgivning och få bort så mycket lall som möjligt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. corruption det är tex att jag kickar någon som inte har gjort något fel bara för att jag känner för det eller typ inte kickar min kompis för att det är min kompis och abuse det är att jag använderr mina permissions i ett scenario för att vinna.