Nekad verner | Ansökan till Servervakt [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

verner

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? verner

Vad heter du på discord? Verner#2539

Ange ditt födelsedatum 9 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar:

Måndag 16.30 - 22.00
Tisdag 16.30 - 22.30
onsdagar 17.00 - 23.00 har träning från 18.30 till 19.45
torsdagar 17.00 - 23.00
fredagar 16.30 - så länge jag orkar
Helger:

lördagar 14.30 - så länge jag orkar
Söndagar 14.30 sen har jag träning 16.30 - 18.00 sen online igen 19.00 - 22.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? första gången jag vart medlem var 20 september 2022 typ sen har jag fått indraget 2 gånger tror jag och nu har jag varit melem i lite mer än en månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 9 gånger https://cdn.discordapp.com/attachments/680788754394382405/1046213490819481650/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt ska mest vara som en vanlig spelare och rpa och inte försöka leta runt efter folk som inte kan bete sig utan dom ska ba spela och de ska endast använda sina perms när de ser att någon inte lyssnar. Tex om någon slår någon de kan man först skriva att de ska sluta och bete sig men slutar de inte så kan man kicka eller banna de. om man ska vara servervakt så bör man kunna reglerna själv och följa de annars tycker jag inte att man förjänar sv. Är man sv så ska man kunna använda sina perms rätt och ta snabba och bra beslut.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag tycker att jag har bra rp och kan reglerna ganska så bra och jag vill även bli servervakt för att jag tycker att ibland är det ingen som håller ordning och då blir det väldigt mycket lall så jag vill försöka få en bättre omgivning och få bort så mycket lall som möjligt. jag brukar även se folk som verkligen inte tänker på reglerna tex ibland råkar jag kö in i folk lite med bilen för dsync typ och då bakar de bak och typ tar sats för att köra in i mig så hårt som möjligt och då vil jag kunna säga till de och försöka hålla ett så bra samhälle som mäjligt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption det är att man typ kickar eller bannar folk som inte har gjort något och abuse är tex att jag använder mina perms för att få makt i scenarion etc.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top