Vepzfbmk | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vepzfbmk

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199555603959/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f16edf7

Vad är din discord tagg? vepzfbmk

Vem var det som bannade dig? moewgli. har inte bild på bannen för har ett nytt fivem konto

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var för att jag använda mig av graphic packs och soundpacks med pling ljud.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle fråga om rev för jag inte kunde få vård av sjukvården och då så skulle jag bli revvad men också då såg de att jag hade ett graphic pack i reporten och då fick jag gå till sup och prata och sen så kollade de mer vad jag hade för mer saker och sen banna de mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tycker staffsen gjorde rätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulle ta bort sakerna fast jag bara skulle in och revva mig själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag inte ska använda ´såna saker i unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka